LolikZabijaka Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 siema mam problem z tym kodem : GML add_text('Oho! Następny skrawek ??'); add_text('14.Lipca.1943r. Od oficera Fushera: Wydaję rozkaz zlikwidowania Richarda VanLera. Wrazie wątpliwości proszę pisać na ten adreas będę tam : Motel Wolfhelm w Holsteinie.'); add_text('O proszę ! dorwę tego gnoja!'); speed=0; if speed=0 and no_text() { speed=0.5; } room_goto(room9) co mogę zrobić aby przechodziło do następnego rooma dopiero po wypisaniu tekstu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 zrób zmienną, która będzie odpowiedzialna za to że jak się skończy pisać to będzie można przejść do następnego roomu. Np: GML // w create tekst = 1; // tak gdzie masz ten tekst if tekst = 1; { add_text('Oho! Następny skrawek ??'); add_text('14.Lipca.1943r. Od oficera Fushera: Wydaję rozkaz zlikwidowania Richarda VanLera. Wrazie wątpliwości proszę pisać na ten adreas będę tam : Motel Wolfhelm w Holsteinie.'); add_text('O proszę ! dorwę tego gnoja!'); tekst = 0; } // potem pod pętlą speed=0; if speed=0 and no_text() and tekst = 0; { speed=0.5; } room_goto(room9) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 <_< Dlaczego room_goto jest poza nawiasami? Przez to od razu przejdzie do innego roomu <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Ja tylko przekopiowałem treść kodu, zaraz poprawie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Musisz pogrzebać w tych skryptach i zwrócić jakąś wartość jeśli zostaną one "narysowane" wtedy if ( script() == wartość ) room_goto_next() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Jeśli korzystasz z przykladu gnyska (a korzystasz), pamietaj ze: no_text() zwraca true jestli nie ma juz tekstu w kolejce (teraz jest ostatni), a nie kiedy juz sie nie wyswietla. Wystarczy spojrzec na wyswietlanie, a to co chcesz mozna zrobic warunkiem: GML if no_text() and obj_text.alpha > 0 obj_text. rysuje tekst z alpha, wiec to powinno dzialac. Boje sie tylko ze najpierw moze wyczyscic kolejke, dopiero potem rysowac, i przed ostatnim tekstem wlaczy sie akcja, no ale sprawdz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się