Skocz do zawartości

Ai scigałki


Cobra

Rekomendowane odpowiedzi

FIREMARK ma Pokazuj status tylko znajomym. Bardzo fajna opcja :] .

 

PS. AI ścigałki można zrobić na Motion Planning. Niedługo zarzucę przykładzikiem :] .

PS2. Jednak nie chce mi się korzystać z MP, więc zrobię na podstawie starego, ale jarego skryptu Marka Overmarsa na szukanie najszybszej drogi przejścia do danego miejsca :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Hm.. Czytaj sam siebie:

Ale nie wiem jak to zrobić

No to jak nie wiesz, to może czas się nauczyć ?? Ja naprzykład miesiąc temu nie wiedziałem co to wielomian, a tymczasem okazuje się, że już od dawna stykałem się z czymś takim...

Czasem trzeba poprubować, napisać jakiś prostszy program itp. (np. mi udało się ostatnio stworzyć całkiem ciekawą grę w której sa dwa czołgi, z czego ten komputerowy ma za zadanie cię gonic, bądź uciekać gdy znajdziesz się za blisko.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te! Patch'y to są lipne wogóle się nienadają bo samochody jadą po nitce

 

PS. Mam jedno pytanko, jerzeli mam dwa samochody w gararzu to jest wszystko OK. Ale gdy am trzy to tego drugiego niema (poprosty przelatuje odrazu do trzeciego)

 

Opisze po kolei

W pierwszym samochodzie (Aston Martin Vanquish) mam tak:

https://gmclan.org/up303_5_wuz1.html

W drugim samochodzie (1961 Lincoln Continental) jest tak:

https://gmclan.org/up303_5_wuz2.html

A w trzecim (Audi 100) narazie nic!

 

Nirzej zamieszczam link do Filmiku co się dzieje gdy klikam na wybur wozu!

https://gmclan.org/up303_4_video.html

(Niewiem co z tym filmikiem bo niechce sie odtwarzać w ALLPlauerze, a w Microsoft Move Makerze tak to sprubujcie w nim OK!)

Chodzi o to że Lincoln Continental nie pokazuje się gdy klikam na guzik zmiany wozu! Tylko przeskakuje od Astona do Audi i pomija lincolna. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Bład jest spowodowany tym, że ten drugi samochód również dostaje komendę kliknięcia myszki. Ja bym to zrobił z uzyciem instance_create(); i instance_destroy();

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Gnysek sprawdziłem i jest tak samo, wklejam to:

 

if mouse_check_button(mb_left)

{

with(object_Aston_Martin) instance_destroy();

with(object_aston_info) instance_destroy();

with(object_tyl_aston) instance_destroy();

with(object_przud_aston) instance_destroy();

instance_create(568,248,object_lincoln_continental);

instance_create(1,1,object_lincoln_info);

instance_create(688,256,object_przud_lincoln);

instance_create(488,256,object_tyl_lincoln);

}

 

i z Astona do Audi, pomija lincolna!?

 

 

PS. Marmot zrub tak żeby przeciwnik jechał np. między obiektamt "solid" ( to wtedy ustawie sobie niewidzialne przeszkody). Jeszcze jedno żeby wrug jechał po objekcie "droda" ale rzeby terz na zakręcie skracał sobie drogę i jechał po obiekcie "piach" i rzeby mu to odjeło prękość. OK Jak dasz rade :sp_ike:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...