Cobra Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Czy ktoś wie w jaki sposób zrobić AI ścigałki ? bo am z tym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Tak ja wiem, jest nawet do tego klocek - execute AI of ścigałka.Tam potem wpisujesz cyfrę od 1-100, im wyższa liczba tym lepsza będzie sztuczna inteligencja. Teraz widzisz jak duże ma możliwości GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Bigshark a może wiesz jak wabi się ten klocek i w jakiej zakładce. I może wiesz w jaki sposób to działa no jak ustalić gdzie ma jechać? Dzienki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Zacznij po koleji. Najprościej chyba zrobić podążanie za poszczególnymi "punktami"(kurczę, nie pamiętam jak to się nazywa w gmie :/ )na trasie. Potem jakieś zajeżdżanie drogi, zwalnianie na zakrętach itp. Ogólnie nie jest to trudne ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Ale niewiem jak to zrobić? :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 lol,atg zagadaj mi na gg,to ci może pomoge.Gg znajdiesz u marmota xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Mój nr. gg to 7654249, ty FIREMARK jesteś ciągle niedostępny :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 FIREMARK ma Pokazuj status tylko znajomym. Bardzo fajna opcja :] . PS. AI ścigałki można zrobić na Motion Planning. Niedługo zarzucę przykładzikiem :] . PS2. Jednak nie chce mi się korzystać z MP, więc zrobię na podstawie starego, ale jarego skryptu Marka Overmarsa na szukanie najszybszej drogi przejścia do danego miejsca :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 To kiedy dasz ten przykład ?? Czekam :D PS. A w jakiej zakładne jest ten Motion Plaing i jak go urywać, chodzi o to skąd będzie wiedział którędy jechać? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 W helpie wpisz Motion Planning. A przykład będzie, jak wejdę na Windowsa XP, bo na 98 mi się GM je*ie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 No to zmieniaj szybko na tego XP. Czekam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Października 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Hm.. Czytaj sam siebie: Ale nie wiem jak to zrobić No to jak nie wiesz, to może czas się nauczyć ?? Ja naprzykład miesiąc temu nie wiedziałem co to wielomian, a tymczasem okazuje się, że już od dawna stykałem się z czymś takim... Czasem trzeba poprubować, napisać jakiś prostszy program itp. (np. mi udało się ostatnio stworzyć całkiem ciekawą grę w której sa dwa czołgi, z czego ten komputerowy ma za zadanie cię gonic, bądź uciekać gdy znajdziesz się za blisko.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Gnysek@ Takie gadanie raczej nic nie pomoże. Już lepiej zrobić ten przykład(gotowiec). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 To "chodzenie po punktach" się Paths nazywa ;) i to jest chyba jedna z najprostrzych rzeczy w gmie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Ja mu robię obliczanie najkrótszej i najszybszej drogi przejazdu do określonego punktu na podstawie skryptu Marka Overmarsa z przykładu do GM 4.3c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Te! Patch'y to są lipne wogóle się nienadają bo samochody jadą po nitce PS. Mam jedno pytanko, jerzeli mam dwa samochody w gararzu to jest wszystko OK. Ale gdy am trzy to tego drugiego niema (poprosty przelatuje odrazu do trzeciego) Opisze po kolei W pierwszym samochodzie (Aston Martin Vanquish) mam tak: https://gmclan.org/up303_5_wuz1.html W drugim samochodzie (1961 Lincoln Continental) jest tak: https://gmclan.org/up303_5_wuz2.html A w trzecim (Audi 100) narazie nic! Nirzej zamieszczam link do Filmiku co się dzieje gdy klikam na wybur wozu! https://gmclan.org/up303_4_video.html (Niewiem co z tym filmikiem bo niechce sie odtwarzać w ALLPlauerze, a w Microsoft Move Makerze tak to sprubujcie w nim OK!) Chodzi o to że Lincoln Continental nie pokazuje się gdy klikam na guzik zmiany wozu! Tylko przeskakuje od Astona do Audi i pomija lincolna. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Jak zrobisz tez skkorzystam z tego przykladu bo potrzebuje czegos takiego do Milk Nuts'a . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Października 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Bład jest spowodowany tym, że ten drugi samochód również dostaje komendę kliknięcia myszki. Ja bym to zrobił z uzyciem instance_create(); i instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Dobra Gnysek sprawdziłem i jest tak samo, wklejam to: if mouse_check_button(mb_left) { with(object_Aston_Martin) instance_destroy(); with(object_aston_info) instance_destroy(); with(object_tyl_aston) instance_destroy(); with(object_przud_aston) instance_destroy(); instance_create(568,248,object_lincoln_continental); instance_create(1,1,object_lincoln_info); instance_create(688,256,object_przud_lincoln); instance_create(488,256,object_tyl_lincoln); } i z Astona do Audi, pomija lincolna!? PS. Marmot zrub tak żeby przeciwnik jechał np. między obiektamt "solid" ( to wtedy ustawie sobie niewidzialne przeszkody). Jeszcze jedno żeby wrug jechał po objekcie "droda" ale rzeby terz na zakręcie skracał sobie drogę i jechał po obiekcie "piach" i rzeby mu to odjeło prękość. OK Jak dasz rade :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się