Solmis Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 No to pytanie: jakimi funkcjami mogę stworzyć skybox w kształcie kuli (w Irrlichcie). Stworzyłem skybox jako sześcian, ale wyglądał on płasko, no i... nierealnie. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 No to pytanie: jakimi funkcjami mogę stworzyć skybox w kształcie kuli (w Irrlichcie). Stworzyłem skybox jako sześcian, ale wyglądał on płasko, no i... nierealnie. :P Bo użyłeś złych tekstur... ściągnij sobie odpowiednie tekstury np: z przykładów do książki Introduction to game programming with Direct3d 9 są dostępne za darmo. A jak bardzo pragniesz sfery to napisz sobie własną implementacje.. wszystko przebiega tak jak z sześcianem oprócz współrzędnych dla tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Jeśli skybox Ci nie odpowiada ( Chociaż daje lepszy efekt ), to możesz użyć skydome. http://irrlicht.sourceforge.net/docu/class...anager.html#a20 A co do jeszcze Skybox'a... to jest sześcian, któremu trzeba podać teksturę na każdy bok oddzielnie ( Góra, dół, przód, tył, lewo, prawo ) E: Tak wygląda Skybox: http://learn.nerdy-inverse.com/wp-content/...0-%20Skybox.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 @Konrad: Dzięki za informacje o skydome... Co do skyboxa to wiem. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi