Skocz do zawartości

3d w gm


Firemark

Rekomendowane odpowiedzi

problem 1 :

light,d3d_light_define_direction jest dobry ,ale niestety ustawia padające światło od kamery,co mi przeszkadza

d3d_light_define_point CHYBA ustawia światło tam gdzie chcemy,co mi jest potrzebne,ale nie umiem odpalić ustawiam tak:

d3d_light_define_point(0,-500,0,300,100,c_white);

i nic!totalne nic!

problem 2:

tekstura gwiazd.Zrobił sześcian o wielkiej wielkosći i praktycznie podczas 'gry' jesteśmy w środku tego pudełka.Wsadziłem mu teskturke gwiazd,ale gdy dałem light,to połowa jest zasłonięta innymi obcjetami-co robić?

Mam nadzieje,żę mi odpowiedziecie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...