gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witam ! Mam problem stworzyłem object "drzwi" i czy muszę robić następny object żeby wyjść z pomieszczenia ?? :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witam ! Mam problem stworzyłem object "drzwi" i czy muszę robić następny object żeby wyjść z pomieszczenia ?? :boxed: Nie rozumiem Cie :( A czy te "drzwi" przenoszą Cię do następnego roomu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Tak przenoszą , przez "Go to room room2" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 heh nie rozumiem Cię... może opiszesz dokładniej swój problem? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Jest room i bohater , wchodzę w drzwi i przenosi mnie do room2 i żeby się wrzucić do room co muszę , żeby nie robić nowy object . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 chodzi ci o to czy mozesz dac ten sam obiekt w 2 roomach ? I zeby cie z room1 przenosil do room2 i na odwrot ? @up : GML if room == room1 { room_goto(room2); } else { room_goto(room1); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Zobaczę a jeśli będzie działać t wszystko oki ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 ahaa ;p GML if room=room1 room_goto(room2) if room=room2 room_goto(room1) itd itp. najpierw sprawdzasz w jakim roomie się znajdujesz, jeżeli w roomie1 to przenosi cię do roomu2. A kod ten wrzuć tam gdzie masz to "Go to room room2" (oczywiście wcześniej to usuń ) E: Ehh Misiek zedytował posta, nie zauważyłem;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 a room_goto_next i room_goto_previous? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 na to samo wychodzi ;p i tak musisz warunki robic dla obu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Taa , ale w Create ? bo ja ktak bo mam room czarny :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 przecież Ci napisałem, że w tym miejscu, gdzie miałeś poprzedni kod (klocek) na przechodzenie do innego roomu... kurde myślenie nie boli <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Taa , ale w Create ? bo ja ktak bo mam room czarny :/ W Step bądź w evencie kolizji hero z drzwiami :P Edit: Sry nie w Step :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 W Step Tiaa, wtedy ciągle przechodziło by mu z jednego roomu do drugiego :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Jak zrobiłem jak powiedziałeś to jak wejdę do drugiego romu nie chce iść do pierwszego bo idzie do drugiego taki rr Edit# Już dział tylko restartuje mnie mnie do pozycji w której byłem a ja chce przed drzwiami :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 persistant zaznasz w roomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Dobre , ale w drzwiach się pojawiam wiec teleportuje mnie do room2 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 to w evencie room start sprawdzaj jaki to room (np: if room=room1) i ustaw obiekt na odpowiedniej pozycji (np: x=400 y=300) GML // w evencie other -> room start if room=room1 { x=400 y=300 } i tak do każdego rooma ;) tylko pozmieniaj wartości przy x i y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 idealnie będzie tylko muszę ustawić jeszcze ;/ Edit# Niby dobrze , ale gdy zaczynam też jestem tam gdzie powinienem być gdy wejdę do room2 , a później wyjdę do room1 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 EDIT: Wyprzedziliście mnie o 5 postów O_- Daj plik to zobaczymy co pieprzysz w kodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 to w evencie :blink: room start :blink: sprawdzaj jaki to room (np: if room=room1) i ustaw obiekt na odpowiedniej pozycji (np: x=400 y=300) GML // w evencie other -> room start if room=room1 { x=400 y=300 } i tak do każdego rooma ;) tylko pozmieniaj wartości przy x i y. Edit# room end PS : Dzięki za pomoc już działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Edit# room end Room end tylko w przypadku, jeżeli obiekt (bądź room) ma zaznaczony persistent. w innym przypadku nic Ci to nie da, dlatego zawsze najlepiej dać to w room start E: no widzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 ^^ a teraz mam dylemat że jak wychodzę z room2 do room1 to mi idzię w prawo i mnie teleportuję do room2 jeśli nie nacisnę żeby sie zatrzymał albo w prawo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Może ktoś poprawić ten kod żeby ustał w miejscu ?? // if room=room1 { x=270 y=220 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 if room=room1 { x=270 y=220 speed=0 } Może będzie dobrze, ale nie wiem jaki masz kod na chodzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 O działa dzięki ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się