Exigo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Mam pytanie. Załóżmy że jest obrazek. Ma on 4 współrzędne które są wierzchołkami obrazka. Jeśli zmienię jakąś współrzędną, obrazek się charakterystycznie 'rozciągnie'... wiecie ocb. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 No tak to logiczne ale co dalej ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Tutaj takie coś robiłem https://gmclan.org/up539_11_przyklad_iso_by...lord_final.html patrz na ściany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Hmm.... a można by tak użyć sprita zamiast backgrounda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Napisałem taki przykładzik :P https://gmclan.org/up1717_11_Pvimitives.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Hmm.... a można by tak użyć sprita zamiast backgrounda? To wtedy zamień background_get_texture() na sprite_get_texture() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 @Konrad_GM: Napakowałeś sporo kodu. :P Zrobiłem coś takiego na podstawie przykładu HuderLorda. :D draw_set_color(c_white); draw_primitive_begin_texture(pr_trianglestrip,sprite_get_texture(sprite0,0)); // lewo górny róg. draw_vertex_texture(x,y,0,0); // lewo dolny róg. draw_vertex_texture(x,y+50,0,1); // prawo górny róg. draw_vertex_texture(x+50,y,1,0); // prawo dolny róg. draw_vertex_texture(x+50,y+50,1,1); draw_primitive_end(); I działa. Może komuś się przyda. (skomentowałem te wierzchołki bo miałem z tym kłopoty.) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 W moim da się większe 'wygibasy' zrobić, dlatego więcej kodu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się