Nirvan Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 w create w pierwszym obiekcie dałem : GML global.item[0,3]=global.weaponuse=0; global.item[1,0]=weapon1; global.item[1,1]="Sword"; global.item[1,2]="Sword"; global.item[1,3]=global.weaponuse=1; global.item[2,0]=weapon2; global.item[2,1]="Sword"; global.item[2,2]="Sword"; global.item[2,3]=global.weaponuse=2; global.item[3,0]=weapon3; global.item[3,1]="Sword"; global.item[3,2]="Sword"; global.item[3,3]=global.weaponuse=3; global.item[4,0]=weapon4; global.item[4,1]="Sword"; global.item[4,2]="Sword"; global.item[4,3]=global.weaponuse=4; global.item[5,0]=weapon5; global.item[5,1]="Sword"; global.item[5,2]="Sword"; global.item[5,3]=global.weaponuse=5; global.item[6,0]=weapon6; global.item[6,1]="Sword"; global.item[6,2]="Sword"; global.item[6,3]=global.weaponuse=6; global.item[10,0]=armor1; global.item[10,1]="Leather Armor"; global.item[10,2]="Armor"; global.item[10,3]=2; global.item[11,0]=spr_armor_2; global.item[11,1]="Good Leather Armor"; global.item[11,2]="Armor"; global.item[11,3]=3; global.item[13,0]=spr_helmet_1; global.item[13,1]="Kevlar Helmet"; global.item[13,2]="Helmet"; global.item[13,3]=1; global.item[14,0]=spr_helmet_2; global.item[14,1]="Kevlar Mask"; global.item[14,2]="Helmet"; global.item[14,3]=2; //itd... W innym obiekcie dałem przy kliknięciu : GML if global.item[global.inv[ind,0],2]="Swords" or global.item[global.inv[ind,0],2]="Swords" { if global.equip[1,0]=0 {global.equip[1,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.weaponuse} if global.equip[2,0]=0 {global.equip[2,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.weaponuse2} } else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Sword" or global.item[global.inv[ind,0],2]="Sword" { if global.equip[1,0]=0 && global.equip[2,0]=0 {global.equip[1,0]=global.inv[ind,0] global.equip[2,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.weaponuse} } else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Armor" { if global.equip[4,0]=0 {global.equip[4,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor2} } else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Helmet" { if global.equip[3,0]=0 {global.equip[3,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor1} } else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Boots" { if global.equip[6,0]=0 {global.equip[6,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor3} } else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Pants" { if global.equip[5,0]=0 {global.equip[5,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor5} } I w innym obiekcie w stepie : GML if global.weaponuse = 0 { global.weapon = 0+round(random(4)) } if global.weaponuse = 1 { global.weapon = 1+round(random(5)) } if global.weaponuse = 2 { global.weapon = 2+round(random(7)) } //itd... global.def = vararmor1 + vararmor2 + vararmor3 + vararmor4; itp... I damage wynosi 356 a def 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 No ok ale dales kody ale nie opisales problemu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 I damage wynosi 356 a def 0 Naucz sie czytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 No tak ale nie napsial co chcial uzyskac ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 No tak ale nie napsial co chcial uzyskac ;] To z weaponuse już rozwiązałem ale to z tym defem , chce aby np. varmor1 wynosił tyle co jest tablica global.inv[ind,3] przy kliknięciu . GML if global.item[global.inv[ind,0],2]="Helmet" { if global.equip[3,0]=0 {global.equip[3,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor1} } C o jest w tym źle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 global.item[0,3]=global.weaponuse=0; TAK SIĘ NIE PISZE !!! Nie wiem co to ma być, ale do zmiennej można przypisać jedynie wartość i nie inaczej ! A więc albo: global.item[0,3]=global.weaponuse; albo global.weaponuse=0; Poza tym, głodny jesteś, że średniki zjadasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 A jak poprawnie można wykonać funkcję która będzie powodowała to samo co ta ? GML if global.inv[1,2] = "Short Sword" {global.weaponuse = 1;} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 @gnysek: To nie C++, średniki nie są wymagane ;P @Tytan: gdybyś skrócił swój kod do linijek niezbędnych do zrozumienia o co chodzi, to bym Ci pomógł..... @up: Gdzie ty tu funkcję masz?? Oo Spróbuj tak: GML if string(global.inv[1,2])=="Short Sword" then global.weaponuse=1; PS polecam używać switch'y ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się