Skocz do zawartości

tablica problem


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

w create w pierwszym obiekcie dałem :

GML
global.item[0,3]=global.weaponuse=0;

global.item[1,0]=weapon1;

global.item[1,1]="Sword";

global.item[1,2]="Sword";

global.item[1,3]=global.weaponuse=1;

global.item[2,0]=weapon2;

global.item[2,1]="Sword";

global.item[2,2]="Sword";

global.item[2,3]=global.weaponuse=2;

global.item[3,0]=weapon3;

global.item[3,1]="Sword";

global.item[3,2]="Sword";

global.item[3,3]=global.weaponuse=3;

global.item[4,0]=weapon4;

global.item[4,1]="Sword";

global.item[4,2]="Sword";

global.item[4,3]=global.weaponuse=4;

global.item[5,0]=weapon5;

global.item[5,1]="Sword";

global.item[5,2]="Sword";

global.item[5,3]=global.weaponuse=5;

global.item[6,0]=weapon6;

global.item[6,1]="Sword";

global.item[6,2]="Sword";

global.item[6,3]=global.weaponuse=6;

global.item[10,0]=armor1;

global.item[10,1]="Leather Armor";

global.item[10,2]="Armor";

global.item[10,3]=2;

global.item[11,0]=spr_armor_2;

global.item[11,1]="Good Leather Armor";

global.item[11,2]="Armor";

global.item[11,3]=3;

global.item[13,0]=spr_helmet_1;

global.item[13,1]="Kevlar Helmet";

global.item[13,2]="Helmet";

global.item[13,3]=1;

global.item[14,0]=spr_helmet_2;

global.item[14,1]="Kevlar Mask";

global.item[14,2]="Helmet";

global.item[14,3]=2;

//itd...

W innym obiekcie dałem przy kliknięciu :

 

GML
if global.item[global.inv[ind,0],2]="Swords" or global.item[global.inv[ind,0],2]="Swords"

{

if global.equip[1,0]=0 {global.equip[1,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.weaponuse}

if global.equip[2,0]=0 {global.equip[2,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.weaponuse2}

}

else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Sword" or global.item[global.inv[ind,0],2]="Sword"

{

if global.equip[1,0]=0 && global.equip[2,0]=0 {global.equip[1,0]=global.inv[ind,0] global.equip[2,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.weaponuse}

}

else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Armor"

{

if global.equip[4,0]=0 {global.equip[4,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor2}

}

else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Helmet"

{

if global.equip[3,0]=0 {global.equip[3,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor1}

}

else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Boots"

{

if global.equip[6,0]=0 {global.equip[6,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor3}

}

else if global.item[global.inv[ind,0],2]="Pants"

{

if global.equip[5,0]=0 {global.equip[5,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor5}

}

 

I w innym obiekcie w stepie :

 

GML
if global.weaponuse = 0 { global.weapon = 0+round(random(4)) }

if global.weaponuse = 1 { global.weapon = 1+round(random(5)) }

if global.weaponuse = 2 { global.weapon = 2+round(random(7)) }

//itd...

 

global.def = vararmor1 + vararmor2 + vararmor3 + vararmor4;

 

itp...

 

I damage wynosi 356 a def 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale nie napsial co chcial uzyskac ;]

To z weaponuse już rozwiązałem ale to z tym defem , chce aby np. varmor1 wynosił tyle co jest tablica global.inv[ind,3] przy kliknięciu .

GML
if global.item[global.inv[ind,0],2]="Helmet"

{

if global.equip[3,0]=0 {global.equip[3,0]=global.inv[ind,0] global.inv[ind,0]=0 global.inv[ind,3]=global.varmor1}

}

C o jest w tym źle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

global.item[0,3]=global.weaponuse=0;

 

TAK SIĘ NIE PISZE !!!

 

Nie wiem co to ma być, ale do zmiennej można przypisać jedynie wartość i nie inaczej !

A więc albo:

 

global.item[0,3]=global.weaponuse;

albo

global.weaponuse=0;

 

Poza tym, głodny jesteś, że średniki zjadasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gnysek: To nie C++, średniki nie są wymagane ;P

@Tytan: gdybyś skrócił swój kod do linijek niezbędnych do zrozumienia o co chodzi, to bym Ci pomógł.....

@up: Gdzie ty tu funkcję masz?? Oo

Spróbuj tak:

GML
if string(global.inv[1,2])=="Short Sword" then global.weaponuse=1;

 

PS polecam używać switch'y ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...