Skocz do zawartości

Jaki tutorial?


Markuz

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie przygotowuję... Bo będzie ich kilka, i robię własną stronkę z rejestracją itp.

Mam już takie:

- Jak zrobić fajny miecz

- Jak zrobić płytki

- Jak zrobić małą mapkę

- Jak zrobić Hełm

- Jak zrobić Strzelbę

- Jak zrobić Kamień ;p

- Jak zrobić Bloczek do platformówki

- Jak zrobić Pojazd kosmiczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię dwa rodzaje techniki, jedna paintowa , typu pixel po pixelu ;p

A drugą będę robił za pomocą programu Jasc Paint Shop pro :)

Techniki będą się różniły od siebie jakością.

No postacię dodam z góry boku itp. Z Florą będzie trudniej ale też dam jakieś tutki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w swoim czasie :)

 

PS. Zdecydowałem się na Extreme-Fusion, dla niektórych to będzie szok no ale trudno ;p

 

EDIT:

Zaawansowany styl w JPS:

cienieqd7.gif

Normalny w Paincie:

cieniowaniecj6.gif

 

EDIT2:

Dodałem następny tutek a raczej zrobiłem :

- Dobieranie grafiki do gry

 

 

1. Kolorystyka

Kolorystyka zależy od rodzaju naszej gry, jeśli jest to naprzykład gra Logiczna to kolor powinien być jakiś przyjemny dla oka, ja proponuję zielony, lub też zielono-żółty

jest dość dobry do takich gier, czerwony zatem wzbudza w nas agresję więc odpada. Najlepiej by było gdybyście sami popróbowali jakie kolory wam odpowiadają.

Białego też się nie powinno używać ponieważ jest on bardzo rażący i po krótkim czasie wpatrywania się w biały monitor oczy nas mogą zaczać boleć i takowy gracz odrazu

wyłączy naszą grę.

2. Tekstura czy Kolor?

W wielu grach występuje to i to, tak nie powinno być, albo używamy jakiś tekstur, albo wypełnienia kolorem. Wyobraźcie sobie gdyby np. w GTA niektóre budynki

były całe czerwone a niektóre pokryte teksturą ... Więc zdecydujcie się na to lub to, do gier słabszych polecam kolory, a do RPG itp. używajcie tekstur.

3. Tło

Tło w grach z widokiem z "profilu" powinno także być dobierane do innych obiektów, też zastosujcie tutaj teksturę lyb kolor :)

4. Cieniowanie

W grze bardzo ważne są cienie, dają one głębię która jest potrzebna . Nie chodzi mi o cienie typu cień drzewa, lecz o cienie czyli głębie itp. w obiekcie ,

robiomy ją za pomocą cieniowania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaufaj nam, najpierw pokaż kilka twoich najlepszych tutoriali, no i w ogóle pokaż co umiesz (bo ta ryba ro rozumiem nie ten zaawansowany styl o którym mówiłeś...), a dopiero później rób stronę. :D

 

Swoją drogą: Daj tej rybie maskę.

 

No ale to jest PS, ja tworzę w JPSP ;p
To nie ma nic do rzeczy. :P Gwarantuję, że w twoim JPSP jest możliwość dodawanie maski warstwy, ostatecznie nawet zwykłe zaznaczenie wystarczy... a jak nie ma to wont do GIMP'a :D

 

PS: Zgaduję, że cieniowanie robiłem przez rozmycie. A rozmycie nie ma prawa wyjść za rysowany przedmiot (w tym przypadku rybę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...