Muchaszewski Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Jak zrobić zasięg w kole to znaczy chce aby pocisk był wystrzeliwany dopiero wtedy gdy wróg znajdzie się w kole UWAGA koło jest narysowane w draw i będzie zmioeniać wielkość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Użyj collision_circle i podawaj parametry rysowania tego koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 if distance_to_object( object ) <= promień koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 if distance_to_object( object ) <= promień koła Jest to wielki błąd bo ja tak zrobiłem i np zamiast promień dzie tokoła wpisać 200 to on bę robił tą akcje po kwadracie!!!! A co to znaczy radius,prec,notme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Niemożliwe, może źle patrzysz ;). Radius - promień Prec - precyzyjna kolizja (0/1) Notme - dotyczy instance tego samego typu, jeżeli dasz 1 - automatycznie kolizje dla tych samych obiektów nie będą sprawdzane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zrobiłem tak ale strzela a strzela co jest GML if collision_circle(0,0,125,wrog_podklad,1,0) i użyłem z opcji stwórz z prędkością a w informacji wyszło coś takiego if collision_circle(0,0,125,wrog_podklad,1,0) create instance of object object9 at relative position (0,0) with speed 4 in direction direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 0,0 to punkt startowy. Ustaw go w innym, wybranym miejscu, np. x,y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 to jest wybrane miejsce!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Chcesz powiedzieć, że to koło ma swój początek w lewym górnym rogu planszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Chcesz powiedzieć, że to koło ma swój początek w lewym górnym rogu planszy? To przypomniało mi o tym że muszę dodać x+ i y+ ale to nic nie dało! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Podaj swój kod, to się ten błąd wychwyci, na zgadywanki nie mam czasu :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się