Jogurt Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 jak zrobić żeby obiekt pojawiał się w losowym miejscu ale w odległości powiedzmy 300 pikseli od ściany, gracza i swoich klonów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 create_instance(gracz.x + rnd(300)+300,gracz.y + rnd(300)+300,obiekt); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 co to rnd? chyba x-300+round(random(600)) xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jogurt Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 prosił bym o poprawny pełny kod od razu do wklejenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 prosił bym o poprawny pełny kod od razu do wklejenia To se go napisz. Masz podane na złotej tacy, a może chcesz aby ktoś Ci wkleił kod do swojej gry? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jogurt Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 no właśnie on mi nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 ehhh... GML instance_create(gracz.x-300+round(random(600)),gracz.y-300+round(random(600)),obiekt) i co można?... create_instance lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się