slabix Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Heh. Skrypt: if keyboard_check_pressed(vk_left) && global.tura == false && place_free(x-32,y) x -= 32; if keyboard_check_pressed(vk_right) && place_free(x+32,y) && global.tura == false x += 32; if keyboard_check_pressed(vk_up) && place_free(x,y-32) && global.tura == false y -= 32; if keyboard_check_pressed(vk_down) && place_free(x,y+32) && global.tura == false y += 32; Gra toczy się w siatce 32x32, bounding box w spritach mam dobrze poustawiane... Stojąc obok obiektu solid mozna po prostu na niego wejsc o_O ... Nie wiem czy cos zrobilem zle :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Nie chce mi się sprawdzać czy skrypt jest dobrze ale na pierwszy rzut oka: GML if keyboard_check_pressed(vk_left) && global.tura == false && place_free(x-32,y) { x -= 32; } if keyboard_check_pressed(vk_right) && place_free(x+32,y) && global.tura == false { x += 32; } if keyboard_check_pressed(vk_up) && place_free(x,y-32) && global.tura == false { y -= 32; } if keyboard_check_pressed(vk_down) && place_free(x,y+32) && global.tura == false { y += 32; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 zwaliłeś coś z maskami bo u mnie działają oba powyższe kody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slabix Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Ale żem się namęczył ~~, ale zrobiłem :P Chodziło o to że mój solid ojekt który był na kolizji nie miał sprita ;) . Ech, jak to źle być w czymś noobem ;U Temat do zamknięcia, dziękuje za posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 mówiłem że miałeś zwaloną maskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się