Markuz Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Jak zrobić coś takiego że: if keybord_check 1 ( nie wiem jak to się pisze ) { Coś tam 1 } if keybord_check 2 ( nie wiem jak to się pisze ) { Coś tam 2 } ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Hepla komornik ci zabrał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 no powiedz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 GML if keyboard_check_pressed(ord(1)) { //akcje } if keyboard_check_pressed(ord(2)) { //akcje } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 nie idzie, po prostu żeby dana akcja miała miejsce po naciśnięciu klawisza "1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 GML if keyboard_check_pressed(ord("1")) { //akcje } if keyboard_check_pressed(ord("2")) { //akcje } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Widocznie coś popiepszyłem z tym ord() @up: no właśnie, nawiasów zapomniałem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Ciągle jest coś źle, może dlatego że daje to w draw heh ;p A jak zrobić aby: w Create: GML if keyboard_check_pressed(ord("1")) { global.kamera = 1 } I W Draw: GML if global.kamera = 1 { //zmiana kamery } Tylko jak możecie to troszkę podrasujcie ten kod ( poprawcie ) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 daj step zamiast create >.< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ale czy dobrze napisałem te wszystkie globale i te inne ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 W create zdefiniuj zmienną, a w step sprawdzaj czy wciśnięto. W draw dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 nie idzie;p Luksor możesz to napisać po swojemu ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 No ale co ma nie iść ? Napisz cały kod jaki masz, chyba nie myślisz że sam komentarz "zmiana kamery" wystarczy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 nie o to mi chodzi, chodzi mi o to czy dobrze napisałem ten kod, w GML bawię się od wczoraj więc nie wiem czy dobrze zdefiniowałem zmienną global.kamera itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 create : GML global.kamera = 0; step : GML if keyboard_check_pressed(ord("1")) { global.kamera = 1; //zmiana kamery } zamiast step, można też dać event key press 1. Wtedy bez warunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Sprawdź czy dodałeś obiekt do room'u... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się