ketra Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Mam problem. Niewiem jak zrobić laser do gry. Opis Mam obiekty które mają wypuszczać laser obj_lagert_right obj_lagert_left obj_lagert_up obj_lagert_down każdy z wymienieonych powyżej obiektów wypuszcza laser w inną strone. laser świeći w danym kierunku do kiedy napotka jakiś obiekt: obj_lustro_right \ odbija laser z góry w prawo, a z dołu w lewo i w przeciwnym kierunku obj_lustro_left / odbija laser z góry w lewo, a z dołu w prawo i w przeciwnym kierunku obj_blok o głaz który morzna przepychać, zatrzymuje wiązke lasera i laser go nie niszczy obj_mur mur niemorzna przepychać, niezniszczalny player: obj_player Prosze o pomoc. z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 a masz Laser Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketra Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Jestem początkującym programistą. Ten przykład jest Pro a ja niemam pro. Prosze niewypowiadać sie jeżeli niema się pojęcia jak to zrobić. Tak myślałem nikomu niechce się pomyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 A już miałem zamiar napisać ci przykład... Cóż, nie chcesz, trudno. Zrozum, iż nam nie zależy. Wystarczy trochę pomyśleć ;) . Na początek polecam dokumentację, odradzam puste FAQ. Ucz się na błędach. Tymczasem postaram się coś tam zdziałać :P . @Edit: Uch, taki laser wcale nie tak łatwo napisać. Na razie dam sobie spokój :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketra Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Wiem że trudno napisać laser. Dlatego napisałem ten temat. Chce przykład. prubowałem zrobić ale to nie na moim poziomie. nieznam angielskiego. :crying: Da sie napisać instrukcje warunkową komedy "draw line" ??? np. czy linia napotkała jakiś obiekt? i zatrzymać rysowanie dalej jak sprawdzić ile pikseli jest pustych w prawą strone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 robiłem kiedyś taki swój laser. na pętli stopniowo zwiększałem zasięg lasera i jeśli w nowej pozycji lasera znalazł się jakiś obiekt przerywałem ją. potem wystarczyło narysować linię łączącą pozycję początkową z pozycją w której laser natrafiał na obcy obiekt. Nie wiem czy to pociągnie na pro. wydaje mi się, że powinno, poszukam i sprawdzę ;) EDIT: przerobiłem ten przykład aby działał na wersji niezarejestrowanej: laser_for_gm_little.gm6 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketra Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Bardzo ci dziękuje przyda mi sie to bardzo :D :D :D :D :D :D Jak sprawdzić jak obiekt jest o 32 px w prawo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się