Skocz do zawartości

ketra

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ketra

  • Urodziny 03.12.1994

O mnie

  • Skąd
    Rudka
  • Adres www
  • Hobby
    Informatyka

Osiągnięcia ketra

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Bardzo ci dziękuje przyda mi sie to bardzo :D :D :D :D :D :D Jak sprawdzić jak obiekt jest o 32 px w prawo??
  2. Wiem że trudno napisać laser. Dlatego napisałem ten temat. Chce przykład. prubowałem zrobić ale to nie na moim poziomie. nieznam angielskiego. :crying: Da sie napisać instrukcje warunkową komedy "draw line" ??? np. czy linia napotkała jakiś obiekt? i zatrzymać rysowanie dalej jak sprawdzić ile pikseli jest pustych w prawą strone.
  3. Jestem początkującym programistą. Ten przykład jest Pro a ja niemam pro. Prosze niewypowiadać sie jeżeli niema się pojęcia jak to zrobić. Tak myślałem nikomu niechce się pomyśleć.
  4. Mam problem. Niewiem jak zrobić laser do gry. Opis Mam obiekty które mają wypuszczać laser obj_lagert_right obj_lagert_left obj_lagert_up obj_lagert_down każdy z wymienieonych powyżej obiektów wypuszcza laser w inną strone. laser świeći w danym kierunku do kiedy napotka jakiś obiekt: obj_lustro_right \ odbija laser z góry w prawo, a z dołu w lewo i w przeciwnym kierunku obj_lustro_left / odbija laser z góry w lewo, a z dołu w prawo i w przeciwnym kierunku obj_blok o głaz który morzna przepychać, zatrzymuje wiązke lasera i laser go nie niszczy obj_mur mur niemorzna przepychać, niezniszczalny player: obj_player Prosze o pomoc. z góry dziękuje.
  5. :D Dzięki wszystki. wszystko działa tak jak powinno. :thumbsup:
  6. Jak sprawdzić czy na polu np. po prawej stronie bohatera jest jakiś obiekt, czy nic niema? :unsure:
  7. http://www.gamemaker.pl/up4118_12_sklep.html zrobilem sam ten sklep tylko jeszcze niedopracowany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...