zalu Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 przerzucił by mi ktoś na kod?: obj_creat tworzy dwie grupy do grupy pierwszej przydziela: path_1,path_2,path_3,path_4,patch_5,path_6 a do grupy drugiej path_15,path_7,path_8,path_9,path_10,path_11,path_12,path_13 obj_control dla obiektów obj_12,obj_13,obj_14 losuje pathy sprawdzając czy ten path nie jest zajęty (każdy obj jest na mapie 2 razy więc np. do obj_1 losuje dwa i przydziela) dla obj_1 obj_2 obj_3 obj_4 losuje pathy z drugiej grupy robiąc dokładnie to samo co wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 nic trudnego. zrób 2 listy z usuwaj z nich wykorzystane pathe ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 6 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 to wiem że tak można ale nie znam do końca kodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 więcej funkcji Ci nie potrzeba :) GML ds_list_create() ds_list_add( id , value ) ds_list_delete( id , pos ) round(random( ds_list_size( id ))) instance_create(x , y , object ) path_index - tego nie jestem pewien, nigdy nie bawiłem się pathami xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 6 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 i co wklepać to w object i styka? czy coś jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 za pomocą tych funkcji możesz napisać algorytm przypisywania pathów do obiektów. Powodzenia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 ja bym napisał FLOOR(random(ds_list_size(id))), bo jak bedzie round to zero wyjdzie najrzadziej i bedzie niesprawiedliwie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 @marek.s bawiłem się z tym do północy i nic nie wychodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 przypisujesz pathe do tablic wrzucasz na pętlę np. while przypisujesz pathe do obiektów usuwasz pathe z listy i tak w kółko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 @marek.s bawiłem się z tym do północy i nic nie wychodziło bo to trzeba się bawić tym do 00:01 ciołku! bo po północy uaktywniają się specjalne moce magiczne i dostajesz +10 do rozumu i -10 do lamerstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 ...szkoda, ze rano czar pryska :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 dobra to dzisiaj będe siedział do 1 mam jeszcze miecz ze star wars to podwoi działanie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Ty nie spamuj tylko napisz o co Ci dokładnie chodzi. :P Jak wrócę to może się uściślę w wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 bo chcę zrobić miasto jak w GTA ale nie wiem jak zrobić żeby ludki sobie swobodnie chodziły po mieście a samochody jeździły po ulicach pomyślałem że można to zrobić dzieląc pathy na dwie grupy i w jednej grupie były by pathy do ludzi a w drugiej dla pojazdów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 pathe do miasta? nie za fajny pomysł... lepiej zrobić to na punktach na mapie albo checkpointach coś takiego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 sprawdź sobie GTA Example, tam jest takowy system poruszania postaci po mapie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 gdzie to jest? na gm clan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Ciężko Ci poszukać <_< http://gamezone.gamescouts.se/Files/Gta-example.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 THX o to mi chodziło dać cię do credis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 za co? za nie jego przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 no ta ale jak by nie podał to bym nie wiedział a i gra by się nie ruszyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 no ta ale jak by nie podał to bym nie wiedział a i gra by się nie ruszyła Bueheheh daj sobie spokój po to jest forum, żeby się pytać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi