Slax Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam, dzisiaj mmam bardzo głupie pytanie, i zapewne wielu z was powie: "nie kopiuj przykładów" itp. ale: - mam przykład światła i działa ok, lecz gdy "włożę" go do mojej gry wyskakuje mi błąd: Proszę o pomoc :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 musisz najpierw stworzyć surface aby go używać to oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 musisz najpierw stworzyć surface aby go używać to oczywiste. Taak to to wiem, ale w przykładzie działa a jak wrzucę to do mojej gry to nie. Wszystkie kody są ok. Link to tego przykładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Może obiekt który tworzy surface ( obiekt w którym jest funkcja surface_create ) tworzy się po obiekcie który wykorzystuje ten surface. Albo inaczej powiem: obiekt z funkcją surface_create musi sie tworzyć pierwszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 FOW_create - użyłeś tego i czy wadziłeś ten obiekt do roomu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 @Marek.S- tak mam ten objekt w roomie. Mam tam taki kod: GML FOW_create(make_color_rgb(15,15,15),0.5,100) I nadal nic nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Ale gdzie masz ten kod? Jeśli w create to dobrze, ale jeśli w DRAW to powinno być wg przykładu: FOW_draw() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Ale gdzie masz ten kod? Jeśli w create to dobrze, ale jeśli w DRAW to powinno być wg przykładu: FOW_draw() Tak mam w Draw :P Mam taki sam kod jak w przykładzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Twoje błędy: obj_FOW: draw: usuń kod draw_surface(surf,0,0) - surface nie istnieje end step: smooth_view(o_hero_x,o_hero_y,32,32,10,10) - obj o_hero nie istnieje obj_hero > right pressed > instance_create(x,y,obj_unit2); - obj_unit2 nie istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Twoje błędy: obj_FOW: draw: usuń kod draw_surface(surf,0,0) - surface nie istnieje end step: smooth_view(o_hero_x,o_hero_y,32,32,10,10) - obj o_hero nie istnieje obj_hero > right pressed > instance_create(x,y,obj_unit2); - obj_unit2 nie istnieje Tak to poprawiłe, ale nadal jest ten błąd (patrz 1 post) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 to Ty chyb pijany jesteś bardzie ode mnie... w tym co mi podesłałeś wszystko jest ok pokaż ten nowo stworzony kod który wsadziłeś w draw. pewnie w create dodałeś surf = 0.. ? nie można narysować nie istniejącego surfejsa w każdym razie GML if ( surface_exists( surf )) draw_surface( surf , 0 , 0 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Information about object: obj_FOW Draw Event: execute code: FOW_draw() Naprawiłem tylko te błędy które napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 mistrzu ściągnij sobie http://www.uploader.pl/?d=09085AA61 i ponownie popraw... Nie wiem co przekombinowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Kur.. ściągłem, poprawiłem i nadal ten błąd co w 1 poście. draw: usuń kod draw_surface(surf,0,0) - surface nie istnieje - usunąłem end step: smooth_view(o_hero_x,o_hero_y,32,32,10,10) - wpisałem o_hero zamiast o_hero_x obj_hero > right pressed > instance_create(x,y,obj_unit2); - obj_unit2 nie istnieje- tu była moja pomyłka zmieniłem na unit. I nadal ten sam błąd!!! :angry1: :angry1: :angry1: :angry1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 https://gmclan.org/up1558_4_LD.html - hasło znasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się