Exigo Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Pomidor?.... :lol2: To jest ziemniak.. :P Widziałeś kiedyś pomidora który ma brązowy kolor..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Jezeli chodzi o napis przegrałeś to ja proponuje POMIDOREM O SCIANE :) Tzn najlepiej biale tlo i z np. prawej wlatuje pomidor i na srodku sie rozbryzguje ale tak delikatnie. W końcu bohaterem jest pomidor prawda. Ziemniak/kartofel - ang. potato. Ziemniak, bohaterem jest ziemniak! Ja proponuje najzwyklejsze "Przegrałeś" - proste i zrozumiałe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 O! pomyłka myślałem o innej grze a chciałem napisac o innej :) Można go do gara wrzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Hmm... już mogę dawać nową wersje bo wszystkie bugi naprawione,.... ale nie ma żadnego rooma :o ... więc jeszcze trzeba poczekać.. :P Edit: Hmm... ile zrobić plansz :P ?... im mniej - tym szybciej skompiluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 O! pomyłka myślałem o innej grze a chciałem napisac o innej :) Można go do gara wrzucić Albo do ziemniaczka dobiera się nożyk, robi z niego fryteczki układające się w napis game over Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Edit: Hmm... ile zrobić plansz tongue2.gif ?... im mniej - tym szybciej skompiluje. Ale im więcej, tym dłuższa gra i większa frajda dla grającego ;) Nie ma się po co śpieszyć, posiedź jeszcze trochę nad levelami i dopiero wstawiaj ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Fajna platformówka, miła dla oczu muzyka, dźwięki niezłe :P Narazie mocna czwórka. Czekam na pełną wersję :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 ...miła dla oczu muzyka... :o @Topic Najlepiej Kuba jakbyś popracował jeszcze tak jak lenin napisał. Jeżeli to jeszcze wersje testowe to nie zajmuj się poziomami tylko ogólnie silnikiem. Dodaj więcej bonusów, jacyś nowi przeciwnicy by się przydali. Nowe opcje które przydadzą się w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Chciałem jeszcze coś wtrącić :) Trzeba przyznać, że jest to gra, którą (jako jedną z niewielu na GMC) włączyłem więcej niż kilka/kilkanaście razy, i na dzień dzisiejszy, gdybym miał oceniać to 5/5 bez zawahania. I znalazłem, sam nie wiem czy błąd, (już sam to stwierdzisz), coś takiego: Gdy podskoczę w miejscu, gdzie są te czerwone kreski, to kolce na górze spadają, a w miejscu, gdzie jest zielona kreska, te nie spadają. Wydaje mi się, że spadać nie powinny, ale jak Ty uważasz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Mam dobre nowiny :P . Schodzi się, bo robię 'pseudogenerator' poziomów... no i obecne efekty są zadziwiające, wystarczy jedynie wyrysować szkielet, a wszystkie dodatki, listki, liany, i takie tam pierdoły robią się same :D , więc teraz room'a robię w 5 minut (2 min na pomysł), a poprzednio musiałem poświęcić co najmniej 15 min na zrobienie jednego levela. B) Jest jedna wada - z 150 instancji zrobiło się ok 400... :o (bo tileset zamieniłem na obiekty :P ) Dodam że w grze zmieniono/dodano sporo grafik :) . PS: Wszystkie dotychczasowe błędy zostały naprawione.. :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Gra jest naprawde niezla podoba mi sie wszystko a takiego buga jakiego na 1 stronie kilka postow wyzej kolega znalazl ze sciana to ja bym w zyciu nie zauwazyl, ale to pewnie byl przypadek. Daje 5!/5 (te ! to dlatego ze to jest ferst gejm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Nowa wersja!!! Zrobiono sporo poprawek i dodatków. ;) Edit: Ah!.... zapomniałem dodać, że jest tam plik tekstowy o nazwie ustawienia... możecie aktywować/wyłączać efekty graficzne itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Trochę mało żyć jak dla mnie na początku, standardowe trzy by się przydały. no i nadal, jak ziemniak ginie to od razu wywala z gry, i myślałem że będzie już o wiele więcej leveli (tak koło 100 :D ) A tak to fajnie, rób dalej mam nadzieję, że pełna wersja gry spełni nasze wymagania ;F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Jak to wywala z gry?... przecież przed zginięciem 'podskakuje' :o Myślałem że o to chodzi... w następnej wersji postaram się zrobić menu... min. start gry, zakończ, opcje.... itp. No i ten napis "Przegrałeś" ;) PS: Teraz idę spać, co prawda dopiero wieczór (2 w nocy)... ale postanowiłem się zdrzemnąć. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 przecież przed zginięciem 'podskakuje' To chyba tak szybko, że aż nie widziałem :P Myślałem że o to chodzi... w następnej wersji postaram się zrobić menu... min. start gry, zakończ, opcje.... itp. No i ten napis "Przegrałeś" No i po stracie wszystkich żyć informacja o przegranej, a potem powrót do menu, bo obecnie jak ktoś przegra, to musi od nowa uruchamiać grę, a to zbyt wygodnie nie jest ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 W nowej wersji bardzo podoba mi się bonus z przyciąganiem do siebie monet :D A to co mi się nie podoba to to że jeżeli mamy bonus ochrony to glutki i spadające kolce nic nam nie robią a te które nie spadają to już tracimy życie. Jak już pisałem, może jakieś nowe potworki? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 po przejsciu 2 levelu wyskakuje Fatal Eror Hero Next Room Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Ok.... nowa wersja... :D Odświeżam temat bo nie ma sensu zakładać drugiego... ;) Masa poprawek.... a!, w grze jest 'cicho' bo wyciszyłem wszystkie dźwięki... sorki. :P (są 4 poziomy jak by co)... A...! Nie mam pomysłów na potwory.. ;/ Macie 'wolną rękę'. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Trochę to wszystko małe, ale bardzo ładnie wygląda :) Gra wciąga. Szkoda że nie ma dźwięków, po co wyciszyłeś? :( Daję 4-, jak byłby dźwięk to było by więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 A już myślałem, że projekt padł :P Nie wiem czemu, ale teraz już tak miło mi się nie gra jak w poprzednich wersjach, może to wina braku dźwięku? po co wyciszyłeś? Także dokładam się do pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Po co wyciszyłem?.... eksperymentowałem z dźwiękiem, i zapomniałem podłośnić. :/ Ma ktoś pomysły na potwory?.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Ma ktoś pomysły na potwory?.. smile.gif Zły ziemniak, ziemniak gigant, Mroczny pomidor chaosu, Kapusta skrytobójca, Większy kabaczek szaman, Cebula śmierci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Yoda, ech Yoda... za duzo zupek warzywnych... lepiej jakies mordercze narzedzia rolnicze: kosiarki, nozyce, pily spalinowe... gra fajna tylko moze za bardzo pixelowa i grafika zlewa sie z bohaterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Jakiś rolnik może być ;F A tak serio to niektóre propozycje Yody nawet niezłe ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gloin Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Wady [-] Po straceniu żyć można dalej grać Eee. Ja też mam ten sam problem. Doszło do -1 żyć i dalej grałem :blink: Masz pomysły na potwory: Frytkownica z Otchłani Piekieł, Keczup (z atakiem zasięgowym), Mroczna obieraczka... A co do samej gry: Wypaśna, grafika przypadła mi do gustu, muzyka też. Daję 5/5 :D A BTW: Na "game over" proponuję usmażone frytki w rondelku i tekst "OBIAAAD!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Myślałem nad fabułą i gameplayem... i mam taką wizję: Gracz na początku będzie w jakiejś wiosce/mieście... po czym będzie dostawał jakieś zlecenia które będą miały związek z głównym wątkiem gry... po świecie będzie się poruszać przez portale, ... będą to połączenia pomiędzy poziomami, powiem tak... jesteśmy w wiosce, idziemy w prawo do portalu... pojawiamy się w poziomie w którym są 3 portale... idąc do portalu w lewo, wrócimy do wioski... jeśli w prawo, to do bagien, a jeśli w górę, to hmm... niewiem. :P Ale rozumiecie o co chodzi? Może być?... zaproponujcie coś. :) Co do potworów, chciał bym coś oryginalnego... nie chodzi mi o nazwy, ale taki "system zachowania" potworka. Np. opiszę gluta... chodzi w lewo i prawo, można zginąć po zetknięciu się z nim... Albo w Mario jest żółw... jak naskoczymy na niego, stanie się przedmiotem, którym można rzucić.. o. Chyba zrobię coś podobnego. :P Tylko nawet nie ma fabuły... więc lepiej potworów i świata nie ruszać... :/ Jakieś propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Nadgnity Ziemniak Zombie - chodzi w lewo i w prawo, mozna zginąc w zetknięciu z nim jest wolny i wytrzymały yo? :D Stonka - chodzi w lewo i w prawo mozna zginąc w zetknieciu z nią jest średnio szybka ale mądra, jak jest na jednej platformie z potatoem idzie w jego strone! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Wieeeeelki minus za wyciszenie dźwięków i muzyki... Nie oceniam... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się