Skocz do zawartości

Plecak


Feynorn

Rekomendowane odpowiedzi

Mi żal jest was, że tu spamujecie sobie <_<

 

Return o ile wiem kończy funkcję zwracając jakąś wartość. W add_item jest za dużo pętli, wystarczy

GML
for (i=0; i<100; i+=1;)

{

//jeszcze raz przeszukaj wszystkie sloty, tym jednak razem

//dodaj w pierwsze wolne miejsce

if global.item==0

{

global.item=jaki;

break;

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz jest inny błąd:

 

ERROR in

action number 1

of Collision Event with object obj_bohater

for object obj_key:

 

In script add_item:

Error in code at line 5:

if global.item==0

 

at position 12: Unknown variable item or array index out of bounds

 

 

Co to znaczy i co mam zle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to też pamiętam. Nie ustawiłeś objektu obj_init <_< Po co tyle objektów robisz, jak z nich nie korzystasz? Wystarczy jeden kontroler, a nie osobny objekt do każdej akcji. Pamiętajcie, im więcej objektów tym więcej procka i pamięci zżera wasza gra! Optymalizacja ludzie, optymalizacja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...