Skocz do zawartości

Ciąg dalszy moich pytań :)


Fallord

Rekomendowane odpowiedzi

Do alarmu 0 obj2:

GML
x += lengthdir_x( 32, point_direction( x, y, object0.x, object0.y ) div 90 * 90 );

y += lengthdir_y( 32, point_direction( x, y, object0.x, object0.y ) div 90 * 90 );

alarm[0] = room_speed // krok co sekunde;

zobacz. ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snake - działa - ale chodzi w bardzo szybkim tempie

 

Ten przykład Marka, to nie to o co mi chodzi.

 

Więc jak ? Aha, przy okazji jak da radę, to żeby omijało objecty - solid.

 

Edit: Trochę zmodyfikowałem kod Snake'a i wszystko działa.(Nie CuB3, to nie ten co mi dałeś >_>)

 

2. Jak zrobić, żeby object2 omijał wszystkie objecty solid które napotka na drodze ?

 

Edit: Oj widzę, że nikt tu nie zagląda :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...