Fallord Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 1. Jak zrobić, żeby object2 poruszał się w stronę object0 po kratkach 32x32 ? (Aha, żeby nie było - próbowałem kilkunastu wariantów i jakoś nie otrzymywałem pozytywnych rezultatów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Do alarmu 0 obj2: GML x += lengthdir_x( 32, point_direction( x, y, object0.x, object0.y ) div 90 * 90 ); y += lengthdir_y( 32, point_direction( x, y, object0.x, object0.y ) div 90 * 90 ); alarm[0] = room_speed // krok co sekunde; zobacz. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 przy okazji ktoś może pokazać, jak zrobić inteligentne wymijanie (mp_potential_step po kratkach )? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Jest na GMClanie przykład ruchu po siatce, poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Snake - nie działa - stoi w miejscu. Dark Maximal - szukam szukam i znaleźć nie mogę :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 A włączyłeś alarm ? o_O np. w create: alarm[0] = 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Proszę bardzo. :) LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=133 to? ale ten przykład nie błyszczy. jak wieczorkiem znajdę czas to poprawię ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Snake - działa - ale chodzi w bardzo szybkim tempie Ten przykład Marka, to nie to o co mi chodzi. Więc jak ? Aha, przy okazji jak da radę, to żeby omijało objecty - solid. Edit: Trochę zmodyfikowałem kod Snake'a i wszystko działa.(Nie CuB3, to nie ten co mi dałeś >_>) 2. Jak zrobić, żeby object2 omijał wszystkie objecty solid które napotka na drodze ? Edit: Oj widzę, że nikt tu nie zagląda :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się