Skocz do zawartości

Chwilowe wyłączenie eventu


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem co to jest zmienna i instrukcja warunkowa, tylko nie wiem co napisać w "...". Czy trzeba wstawić coś typu "block event"?

 

W "..." wstawiasz akcje. Akcję jaką masz w tym evencie.

Załóżmy, że masz event Step a w nim

GML
move_toward_point()

i gdy chcesz go co jakiś czas blokować wstawiasz przed niego

GML
if (mozna = true)

move_toward_point();

Teraz możesz np. za pomocą alarmu po np. 20 stepach zablokować te

GML
move_toward_point()

ustawiająć w tym alarmie

GML
mozna = false

wtedy obiekt nie będzie dążył do danego punktu, ponieważ zmienna "mozna" nie równa się "true".

W ten sposób możesz go odblokowywać i zablokowywać kiedy chcesz.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...