Misiek 1996 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Chcę na pewien czas wyłączyć event "global left pressed" w danym obiekcie i event "left pressed" w innym obiekcie. Nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Wyłączyć to nie ale da się wyłączyć kod za pomocą warunków. :P Więcej o nich przeczytasz w dokumentacji na stronie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 GML if costam=true { ... } ustawiając cośtam na false, blokujesz ten event :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek 1996 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 "cośtam" to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 coś tam co sobie ustawisz :P Jaką zmienną chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek 1996 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Tylko co trzeba wpisać w "...". Sorry, że robię z siebie żóltodzioba, ale nim jestem. GML to dla mnie prawie czarna magia. Proszę, wyjaśnij mi to dokładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 GML to dla mnie prawie czarna magia. to poczytaj artykuły. O ! :P Jak nie wiesz co to zmienna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek 1996 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Wiem co to jest zmienna i instrukcja warunkowa, tylko nie wiem co napisać w "...". Czy trzeba wstawić coś typu "block event"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Wiem co to jest zmienna i instrukcja warunkowa, tylko nie wiem co napisać w "...". Czy trzeba wstawić coś typu "block event"? W "..." wstawiasz akcje. Akcję jaką masz w tym evencie. Załóżmy, że masz event Step a w nim GML move_toward_point() i gdy chcesz go co jakiś czas blokować wstawiasz przed niego GML if (mozna = true) move_toward_point(); Teraz możesz np. za pomocą alarmu po np. 20 stepach zablokować te GML move_toward_point() ustawiająć w tym alarmie GML mozna = false wtedy obiekt nie będzie dążył do danego punktu, ponieważ zmienna "mozna" nie równa się "true". W ten sposób możesz go odblokowywać i zablokowywać kiedy chcesz. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek 1996 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek 1996 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Coś mi nadal nie chodzi, i nie wiem dlaczego. Zacina się muzyka a magazynek się nie przeładowuje. Zresztą podam to, co dotąd zrobiłem: http://www.gmclan.org/up4147_12_game.html EDIT: Już sobie poradziłem. Dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 To nie prościej na przykład: GML //create blokuj_event = false; //gdziestam blokuj_event = true; //i POCZATEK kodu w evencie if ( blokuj_event ) exit; ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się