Vianom Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Jak zrobic żeby: gdy obiekt piłka zderzy się z bramką( a są 2 bramki) to żeby wynik z 0 zrobił się na 1 itd. A żeby każdy wynik dla innej bramki był. Dzięki z góry !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 W obiekcie z wynikami w creat dajesz kod: global.wynik1=0 global.wynik2=0 W bramce Collision piłka daj kod global.wynik1+=1 W bramce2 Collision piłka daj kod global.wynik2+=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 9 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 To co napisałeś ja rozumiem tylko nie umiem wsadzić do gry cyfry które mają być wynikami;/ Proszę wytłumaczcie mi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Skoro to rozumiesz to czemu nie umiesz ;) Przecież to właśnie jest wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 9 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Chodzi o wyświtlający się wynik w grze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 draw_text(0,0,string(global.wynik1)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Dobra zrobiłem "draw_text(400,80,"0",global.wynik1)" w create, w objekcie "wyniki" Ale " Error at line 1 pos 35: Wrong number of arguments to function or script. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Po pierwsze: daje się to w draw. Po drugie: źle napisałeś. Napisałeś: draw_text(400,80,"0",global.wynik1) Powinno być: draw_text(400,80,string(global.wynik1)); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Września 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 bo draw text ma tylko 3 a nie 4 argumenty. Pozatym draw_text musi być w draw. draw_text(400,80,string(global.wynik1)); musi byc string() aby zamieniało liczby na tekst. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Dobra działa ale musiałem zadeklarować jeszcze global.wynik1. Zrobiłem to i jest good, lecz jest pewien problem: gdy wziołem bramka collision z piłką global.wynik1+=1 ale to zero w grze się nie zmienia w 1 itd . Co źle jest? EDIT: DZIAŁA JUŻ dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się