Sebaz69 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 :bye1: heja , robię strzelankę top-down coś ala triumph war 2099 (grał ktoś?) , i mam problem ze strzelaniem po ukosie , próbowałem tych kodów z poprzednich postów ale mi nie działały , do chodzenia używam kodu: if place_free(x-2,y) x-=2 pomóżcie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 proszę poruszanie_8_kierunkowe.gm6 w sumie można by to fajnie zrobić z wyrównaniem do siatki :P PS. nie grałem =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^#$PAUL$#^ Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Sorry, że w tym samym temacie. W przykładzie powyżej, sprite objektu(strzałki) zamieniłem na https://gmclan.org/uploader/4089/img.gif . Jak zrobić aby pocisk "wylatywał" przy lufie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Użyć lengthdir'ów GML i=instance_create(x, y, objBullet); i.x=lengthdir_x(10,image_angle); i.y=lengthdir_y(10,image_angle); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaz69 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 thx :D , Marek.S za kod, wszystko ładnie się zrobiło , jak ukończę to dam cię w creditsach :thumbsup: P.S. jak mogę zrobić animację chodzenia :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się