tommouluss Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Ten kod: GML if point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)>direction direction+=3 else direction-=3 Powoduje obracanie z opóźnieniem lecz gdy nadejdzie moment przejścia ze 360 stopni do 0 to hero bierze kąt drugą stroną... Mógłby mi kto doradzić by hero zawsze brał myszkę z dobrej strony? Mam nadzieje że zrozumiecie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Dodaj jeszcze warunek typu: jeśli direction<0 to direction=360 i na odwrót. Mysle ze zrozumiesz o co mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommouluss Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Ee a co to da? :boxed: Chyba nie zrozumiałem :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 @Grabus: Mu chodzi o to, że jeśli direction wynosi 359, a point_direction() 1, to direction będzie się zmniejszało, choć raczej powinno się zwiększać. Poszukaj na forum. Niedawno był taki topic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 jak się obiekt nie porusza to użyj mp_potential_step i wstaw speed 0 to zadziała :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommouluss Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 @UP Super :) ale dalej nie ma opóźnienia ;( @Matthew szukam szukam i ni ma mógłbyś w tym topicu napisać jak to zrobić? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=8939&hl Trochę się namęczyłem, ale znalazłem. Nie wiem, czy ci to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się