Skocz do zawartości

Obracanie z opóźnieniem


Rekomendowane odpowiedzi

Ten kod:

GML
if point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)>direction direction+=3 else direction-=3

Powoduje obracanie z opóźnieniem lecz gdy nadejdzie moment przejścia ze 360 stopni do 0 to hero bierze kąt drugą stroną... Mógłby mi kto doradzić by hero zawsze brał myszkę z dobrej strony? Mam nadzieje że zrozumiecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...