Skovv Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 SIemka!!!Mam pytanie(zadna nowosc XD).A wiec znalazlem przyklad jakiejs gry mmorgp.Tam bylo zrobione jak postac atakoe i jak chodzi.bylo zrobiona 8 roznych spritow z animacjami.Jak to wzielem i skopiowalem do mojego projektu(zmienilem nazwy poszczemolnych spritow) to koles nie chodzil:( 1.jak ktos moze to niech zrobi takie poruszanie najlepiej z dokladnym wytlumaczeniem co jest po co, a nazwy poszczegolnych spritow(gora,gol,lewo,prawo,atak lewo,atak prawo,atak wora i atak dol) sobie pozmieniam 2.Jak dodac smierc,czyli ze jak mu sie zycie skonczy to jest animacja umierania i w zaleznosci od tego w jakim kierunku bl odwrocony to w tym kierunku jest animacja umierania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Jak mamy pomóc skoro nie podałeś ani żadnego kodu ze swojej gry ani linka czy chodź by nazwy przykładu tej "jakiejs gry mmorgp" nie jesteśmy przecież jasnowidzami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 1. Domyślam się, że korzystasz z przykładu MMORPG Tymona, może powiedz nam jaki Ci błąd wyskakuje? Ewentualnie prześlij projekt i zobaczymy co jest nie tak. 2.Zrób sobie animacje umierania i daj np.: GML if zmienna_zycie <= 0 { sprite_index = spr_umiera show_message('Umarłeś, za chwilę gra uruchomi się ponownie.'); game_restart(); } Kaara, zapomniałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 do tego jeszcze mozna dodac sprite_index = spr_umiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 juz jest ok :lol2: Ale mam teraz inny problem :( zrobilem4 potwory, kazdy ma po 16 spritow(animacja w lewo,prawo,ataki,jak ja je wale i jak umieraja) jak zrobic zeby np:dragon chodzil po okreslonym polu i jak idzie np do gory to animacja do gory itp a jak do niego podejde na 5 pol to on podchodzi do mnie na odleglosc 1 kratki i jest animacja jak mnie atakoje i w zaleznosci od polozenia(jak podchodzi z prawejj to animacja ze atakóje z prawej). Z gory dzieki za pomoc.Gra mmorgp uz niedlugo gotowa.zastalo jeszcze do zrobienia muzyka, te animacje,zycia potworkow i gracza,level,nick nad kolesiem,i pare drobnostek ;] a i co to tej animacji umierania to jest ich 4.kazda w inna strone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Pytasz o banalne rzeczy, przejrzyj przykłady RPG, na GMCLAN jest ich pełno, na pewno w którymś znajdziesz to czego potrzebujesz... P.S. Pewnie i tak nie znajdziesz... Masz tu jeden przykład: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=8052&hl= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Moze i jestem tepy ale nie moge nawet z tego przykladu :( Jak ktos moze to niech napisze jak mam co zrobic.Prosze :( Napisze na dole moje pytania: 1.No mam te 16 Animacji potworka(atak w 4 strony,bieg w 4 strony,umieranie w 4 strony,ciosy jak go wale w 4 strony). a)jak dorobic nazwe potwora, pasek zycia nad tym potworem i pasek expa(powinien tam byc exp, lvl, skill itp) b)jak zrobic ze jak mnie goni to sa odpowiednie animacje a jak mnie dogoni to tez odpowiednie animacje(wali mnie) c)Jak zrobic ze jak mu sie zycie skoncz to tylko raz sie zrobi animacja umierania i zostanie obrazek na ostatnim obrazku z animacji umierania(jak lezy). d)Jak zrobic ze im wyzszy lvl tym szybciej chodzi i wiecej zycia. 2.Jak zrobic nick nad graczem I to moje wsystkie pytaia.Wiem ze to duzo roboty ale jesli mi ktos pomoze to gra bedzie juz praktycznie gotowa a miejsca w Credits jest bardzo duzo :twisted: Kto moze pomuc niech najlepiej napisze na gg:7225991 Bedzie mi latwiej wytlumaczyc B) Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 a) draw_text i zmnienne B) move_towards_point i spr_index c) ify d) if global.lewel= 200 // to ilosc expa wymaganego { global.wyzszylewel+=1 global.zycie+=40 global.szybkosc+=10 } sam sobie resztę koryguj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 2. może draw_text? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się