Zając Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Kto chciałby zgłosić sie na ochotnika, i daćmi swój numer gg żeby pomagatakiemu nobowi jak ja w tworzeniu gier? jacyś chętni? bo ja dopiero co zacząłem tworzyć gri, i nie wiem co i jak, a z FAQ nigdy i tak sie niczego nie moge nauczyć... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Września 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Przeczytaj Helpa, a będziesz już mistrzem. A jak chcesz aby wszyscy robili za ciebie to zostań politykiem a nie programistą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Nie politykiem tylko prezydentem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Spoko Bucior :] Zawód prezydent :boxed: A co do Zająca to wejdź na Game maker i obejrzyj tutoriale :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Widzisz,nie każdy umi angielskiego,dlatego miałem porlbemy i na klockach robiłem.Popytaj sie na PW,tylko na mnie nie licz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 3 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Już mi lepiej idzie, zrobiłem swojąpierwszą minigre http://xthost.info/Zajac/Paletki-version.1.1.rar i mam dwa pytanka, jak zrobić żeby strzał wylatywał z objektu? i jak zrobić żeby sprit był ruchomy? A! i jeszcze trzecie pytanko, jak zrobić coś na czas? tzn żeby np muzyczka leciała ileś tam sekund i przestała? B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 hm,ne kce mi sie myśleć na 2 pytania,ale na 3 odpiem xD.Uzyj alarmów-jak chcesz o ile sekund to zrób tak alarm[0]=room_speed*<sekundy> Wtedy będziesz miał równe co do 1 sekundy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 hm,ne kce mi sie myśleć na 2 pytania,ale na 3 odpiem xD.Uzyj alarmów-jak chcesz o ile sekund to zrób tak alarm[0]=room_speed*<sekundy> Wtedy będziesz miał równe co do 1 sekundy :] <{POST_SNAPBACK}> A na klockach jakoś sie nie da? Bo w pisaniu skryptów to ja dory nie jestem, i jak wpisałem tak jak mi kazałeś to błąd jakiś wyskoczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 a podałeś zamiast <sekundy> iloś sekund? Np.: alarm[0]=room_speed*4; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 tak zrobiłem... i był błąd, na klockach sie nie da jakoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 A może powiesz jaki błąd? A na klockach to w main2 masz taki klocek z zegarem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 jak zrobić kolizje na przycisk? tzn. że objekt musie być w jakiejś odległości, lub stykać sie z obiektem, a dobiero potem jak naciśniemy jakiśprzycisk to dzieje sie akcji, chodzi mi o cośtakigo: collision>jakiś przycisk>np zniszczenie dwóch obiektów, to jak to zrobić? i jeszcze jednego nie rozumiem, forum jest po to aby pytać sie na nim o różne rzeczy, a wszyscy gadają idź do helpa, sprawdź tutorial itp... to może być dla początkujących chamskie... :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Września 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 if keyboard_check(vk_klawisz) w Colission?? Zapoznaj się z helpem , mówie to już raz setny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 jak zrobić kolizje na przycisk? tzn. że objekt musie być w jakiejś odległości, lub stykać sie z obiektem, a dobiero potem jak naciśniemy jakiśprzycisk to dzieje sie akcji, chodzi mi o cośtakigo: collision>jakiś przycisk>np zniszczenie dwóch obiektów, to jak to zrobić? If keybord_check(przycisk) Do Tymona: no w sumie tak ,ale wy "Miłośnicy " ortofrafii zaraz byście sie czepiali że zaczynam zdanie z małej litery, więc niechaj pozostanie tak jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Big już masz błąd. Warunek if piszemy z małej litery x] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Big, nie dawaj tych swoich emotek, bo są w fatalnej jakości x( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 ale jak dokładnie, bo jak pisze "if keyboard_check z" to jest źle, jak pisze if "keyboard_check =z" to też źle, jak pisze "if keyboard_checkz" też źle... nie można wytłumaczyć takiemu noobowi jak ja troche dokładniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 if keyboard_check('Z") Tak jest poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 if(keyboard_check(vk_up)); W nawiasie ustawiasz sobie własny klawisz, ja dla przykładu ustawiłem strzałkę do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 coś jest źle, bo dla przykładu rzobiłem że jak obiekt dotyka obiekt i ustawiłem na strzałke do góry i miał być wybuch, to i tak niemusiałem naciskać strzałki żeby był ten wybuch... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Bo zapewne dałes destroy przed keyboard_check(vk_up) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Bo zapewne dałes destroy przed keyboard_check(vk_up) <{POST_SNAPBACK}> eh... nie dałem, to wyglądało tak> collision> if keyboard_cjeck(vk_up)); >explosion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 f keyboard_cjeck(vk_up)); >explosion Ano widzisz ,to jest kilka błędów. Po pierwsze: powinno być check a nie cjeck. po drugie zrób to tak: if keyboard_check(vk_up) instance_create(x,y,o_explozja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 I co dobrze bigshark CI pomógł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Bigshark, a gdzie { i } :P ? Może kod zadziałać bez tego, ale zaleca się dawanie tego :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Marmot. Jak jest jedna komęda wykonywana po warunku to obojętnie jest :P Ja widze że kilku użytkowników na GMC zaczyna się prześcigać w tym ile komu pomógł. Głupota ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woozie Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 ZAJĄC GADAMY NA GG PISZ CAŁY CZAS DO MNIE JA CI BĘDE POMAGAŁ MOZE STWORZYMY RAZEM JAKA GRE ODPISZ DO MNIE NA GADULCA *: 6974395 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 · nie pisz bez potrzeby dużymi literami, gdyż oznaczają one raczej krzyk i nie nadużywaj tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 O ja nie moge chłopak robi gry zgapiajac z czyjegoś przeykładu i odrazu bierze się za wielkie pomoce Zającowi.O boje sie credits'ów gry.Wszedzie bedzie pisało: Grafa-Dziex za pomoc Muza-Dziex za pomoc Projektowanie-Dziex za pomoc ITP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woozie Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Kuzwa jak biere projekty wzielem idioto tylko Węza i The Ball zeby pierwszy raz zrobic gre tamte gry sie nie liczą teraz robie swoją czytaj BuCIor<lol2> Teksty a ty sie na niczym nie znasz typu BiOS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się