MiChAl200 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Jak zrobić by object, który jest komputerem chodził "logicznie" czyli nie odbijał się od ścian itp. tylko chodził jak normalny człowiek i dodatkowo gdy zmienia kierunek to zmienia sprita. Czyli gdy skręca w prawo to zmieniasprita na obrazek stojący w prawo. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 aa.. mój komputer to nawet nóg nie ma, a Twój to się nawet o ściany obija xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Mój komp też nie chodzi jak człowiek :mellow: A co do pytania to ile można już powtarzać do czego służy szukajka na forum! Każde z tych pytań co tutaj zadałeś było już po sto razy zadawane. Poszukaj trochę Wpisz sobie "zmiana sprita" "inteligencja" "itp" "itd" jak wolisz :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 jena, najprościej zrobić event KeyPress action ChangeSprite (i wybierasz na jaki) nie wiem czy to jest dostępne 'niekupionej' ale nawet kodu nie musisz;) PS a nie może byc tak że jak walnie o ściane, to się odwraca i idzie w inną stronę? jeśli tak, to: kolizja obiektu ze ścianą direction -= 180; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 W create: GML alarm[0]=50 speed=6 direction=random(360/4) w alarm 0: GML direction=random(360/4) step: GML image_angle=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się