Skocz do zawartości

Zablokowanie funkcji


Rekomendowane odpowiedzi

przed ustawieniem translate daj:

d3d_transform_add_rotation_z(ditrection)

A w stepie direction+=5

 

WAZNE: kolejnosc transformacji powinna wygladac tak:

1. scaling

2. rotation

3. translate

Wtedy bedziemy mieli pewnosc ze to zadziala poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi coś dziwnie się kręci. Nie wokół własnej osi, ale tak jakby w wokół punktu 0 w room.

Edit:

Mój kod:

GML
d3d_transform_add_rotation_z(direction)

d3d_model_draw(model,x,y,20,background_get_texture(back_heart));

d3d_transform_set_identity();

Nie ma skalowania bo to była tylko wina programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d3d_transform_set_identity()

d3d_transform_add_rotation_z(direction)

d3d_transform_add_translation(x,y,z)

d3d_model_draw(model,x,y,20,background_get_texture(back_heart));

d3d_transform_set_identity()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz dobre:

 

d3d_transform_set_identity()

d3d_transform_add_rotation_z(direction)

d3d_transform_add_translation(x,y,z)

d3d_model_draw(model,0,0,20,background_get_texture(back_heart));

d3d_transform_set_identity()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...