warcrawt Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Jak zablokować, aby ten kod nie wpłynął na wygląd innych elementów 3D? GML d3d_transform_set_scaling(10,10,10) d3d_model_draw(model,x,y,1,background_get_texture(back_heart)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Dodać na końcu GML d3d_transform_set_identity(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 A jak zorbić w model obracał się w miejscu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 przed ustawieniem translate daj: d3d_transform_add_rotation_z(ditrection) A w stepie direction+=5 WAZNE: kolejnosc transformacji powinna wygladac tak: 1. scaling 2. rotation 3. translate Wtedy bedziemy mieli pewnosc ze to zadziala poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Mi coś dziwnie się kręci. Nie wokół własnej osi, ale tak jakby w wokół punktu 0 w room. Edit: Mój kod: GML d3d_transform_add_rotation_z(direction) d3d_model_draw(model,x,y,20,background_get_texture(back_heart)); d3d_transform_set_identity(); Nie ma skalowania bo to była tylko wina programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 d3d_transform_set_identity() d3d_transform_add_rotation_z(direction) d3d_transform_add_translation(x,y,z) d3d_model_draw(model,x,y,20,background_get_texture(back_heart)); d3d_transform_set_identity() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Też tak miałem. Ustało gdy rysuje obiekty na pozycji 0,0,0 a w translate dałem x,y,z. Zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Nadal nie działa. Edit: Zaraz sprawdze. Edit2: Wszystkim dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 teraz dobre: d3d_transform_set_identity() d3d_transform_add_rotation_z(direction) d3d_transform_add_translation(x,y,z) d3d_model_draw(model,0,0,20,background_get_texture(back_heart)); d3d_transform_set_identity() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się