Skocz do zawartości

Zablokowane Podążanie danego obiektu za innym danym obiektem xD


Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem.Otóż mam deszcz,nie?I chcę,aby podążał on za kamerą,bo jak na razie to widać go jeedynie na obrzeżach miasta <_<

 

Ps.Wiem,że nobskie pytanie,ale ja naprawdę NIE UMIEM tego wykombinować ! :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, nie obchodzi mnie skąd ma przykład. Nie patrzyłem się do przykładu Yody. On ma pokazać swój kod. Może coś w nim zmienił? W każdym razie: Ma problem, musi pokazać co takiego zrobił, inaczej nie wiadomo jak mu pomóc! Z resztą deszcz Yody jest marny. Ciągle jest zwrócony do środka i jest tworzony przy krańcach roomu, a to pierwsze psuje cały efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
direction = point_direction(boh.x,boh.y)

speed = ilechcesz

if collision_circle(xc,yc,radius,obj,prec,notme)

{

instance_destroy();

}

O!

Jak masz kreowanie deszczu, twórz go na krawędziach viewu...

 

Oks,thx :thumbsup:

 

Do nobody:Ja myślę,chociaż ty mógłbyś trochę pomyśleć i nie nabijać tylu postów nie-człowieku :lol2:

 

Tak dla scislosci: "nobody" znaczy "nikt", a nie "nie-czlowiek". I nie pisze tego by urazic Nobody'ego, ale by uzmyslowic Ci blad

ΨΧΞ

 

Tak dla scislosci: nie chodzilo mi o jego nick :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...