Mucco Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Mam taki problem.Otóż mam deszcz,nie?I chcę,aby podążał on za kamerą,bo jak na razie to widać go jeedynie na obrzeżach miasta <_< Ps.Wiem,że nobskie pytanie,ale ja naprawdę NIE UMIEM tego wykombinować ! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Masz deszcz i co? Może byś skrypty podał? Jak inaczej mamy Ci pomóc? Myśl człowieku, MYŚL! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 hmm, z tego co napisałeś, to jak masz ustawione viewy, to zrób też jakoś żeby deszcze podążał za viewem czy jakimś obiektem.... np. ptakiem, będzie ładnie, no czy coś takiego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 O ile dobrze wiem to korzysta on z przykładu Yody, a jak to zrobić to nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Słuchaj, nie obchodzi mnie skąd ma przykład. Nie patrzyłem się do przykładu Yody. On ma pokazać swój kod. Może coś w nim zmienił? W każdym razie: Ma problem, musi pokazać co takiego zrobił, inaczej nie wiadomo jak mu pomóc! Z resztą deszcz Yody jest marny. Ciągle jest zwrócony do środka i jest tworzony przy krańcach roomu, a to pierwsze psuje cały efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Na jakiej ppodstawie, descz scriptu, objektu, ??? Nie wiadomo o co chodzi ,, powiedz wiecej jak mozna ci pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 będzie w koncu jakiś kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 GML direction = point_direction(boh.x,boh.y) speed = ilechcesz if collision_circle(xc,yc,radius,obj,prec,notme) { instance_destroy(); } O! Jak masz kreowanie deszczu, twórz go na krawędziach viewu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 GML direction = point_direction(boh.x,boh.y) speed = ilechcesz if collision_circle(xc,yc,radius,obj,prec,notme) { instance_destroy(); } O! Jak masz kreowanie deszczu, twórz go na krawędziach viewu... Oks,thx :thumbsup: Do nobody:Ja myślę,chociaż ty mógłbyś trochę pomyśleć i nie nabijać tylu postów nie-człowieku :lol2: Tak dla scislosci: "nobody" znaczy "nikt", a nie "nie-czlowiek". I nie pisze tego by urazic Nobody'ego, ale by uzmyslowic Ci blad ΨΧΞ Tak dla scislosci: nie chodzilo mi o jego nick :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi