Marek154 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 napiszcie jak zrobic ze gdy zbiore jakos kulke wtedy nabijalo mi punkty na gorze!!!!!!!! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 A Ty mi napisz czy chociaż wogóle SAM próbujesz coś robić, czy tylko się pytasz, a potem kopiuj wklej?.... w kolizji z kulką: GML score+=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek154 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Prubuje,ale malo umiem wiec sie pytam duzo na forum! :thumbsup: prubowalem wczesniej inaczej[po swojemu] ale ciagle bledy wyskakiwaly!!! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 No jak pewnie pisałeś: GML zrób mi chodzenie No to napewno nie było błędów. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 @Marek154: Masz co w głowie? czy tylko małego orzeszka ( ciekawe czy wo gole go masz... )? :D Ruch to: https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 14 lub 16 punkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Kurcze, dobra: daj w step: GML game_restart(); I masz po kłopocie :) W create: GML score=0 w kolizji z tym co jest do zbierania: GML score+=3 with(other){instance_destroy()} w draw: GML draw_text(view_xview+40,view_yview+40,"Punkty: "+string(score)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 @Up: Z tym restartem to było chamskie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 W create: GML score=0 WTF? Nie trzeba "nominować" zmiennej score, ponieważ GM robi to automatycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 @Matthew: A dałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 kurde, zeby dużo nie mieszać GML kolizja bohatera z kulką: score+=3 (oczywscie jesli punkty mają być co 3 liczone) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 @Matthew: A dałeś ? A ty testowałeś przed podaniem kodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nekrus2 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Zrobic to mozna prosto bez urzywania GML dajesz na obiekcie do zbierania kolizje z bochterem i dajesz destory (taki symbol dynamitu ) a w bochaterze kolizje z obiektem do zbierania opcje ponktow(takie 3 kropki o ile pamietam) i jak chcesz to dzwiekow mam nadzieje ze zrozumiale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 (taki symbol dynamitu ) Nie dynamit tylko kosz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się