Skocz do zawartości

punkty 3


Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze, dobra:

daj w step:

GML
game_restart();

I masz po kłopocie :)

W create:

GML
score=0

w kolizji z tym co jest do zbierania:

GML
score+=3

with(other){instance_destroy()}

w draw:

GML
draw_text(view_xview+40,view_yview+40,"Punkty: "+string(score))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobic to mozna prosto bez urzywania GML dajesz na obiekcie do zbierania kolizje z bochterem i dajesz destory (taki symbol dynamitu ) a w bochaterze kolizje z obiektem do zbierania opcje ponktow(takie 3 kropki o ile pamietam) i jak chcesz to dzwiekow

 

mam nadzieje ze zrozumiale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...