Skocz do zawartości

PrtScr


Rekomendowane odpowiedzi

screen_save('klatka')

new_sprite=sprite_add() // tutaj uzupelnij bo mi sie nie chce, ale nazwe pliku daj: 'klatka'

 

PS. dodawac do istniejacego sprita nie mozna, musialbys zapisac gdzies calego sprita a potem zaladowac z nowym calosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy argument to nazwa pliku z ktorego ladujesz grafike, kolejne to odpowiedniki ustawien (ptaszkow itp.) sprita, takie jak gdy dodajesz go w programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprite_add(fname, // nazwa pliku obrazka

imgnumb, // ilosc klatek

precise, // czy ma precyzyjnie okreslac kolizje; domyslnie true

transaprent, // transparent

smooth, // waskie krawedzie; domyslnie false

preload, // przeladowanie obrazka

xorigin,yorigin) // originy czyli punkt srodkowy sprita

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

screen_save('klatka')

if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index)

sprite_index=sprite_add('klatka',100,true,false,false,false,16,16)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi biały ekran po naciśnięciu spacji :P

 

Zrobiłem tako:

Create

GML
screen_save('klatka.gif')

Klawisz Space:

GML
if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index)

{

sprite_index=sprite_add('klatka',100,true,false,false,false,16,16)

}

 

I nie działa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi biały ekran po naciśnięciu spacji :P

 

Zrobiłem tako:

Create

GML
screen_save('klatka.gif')

Klawisz Space:

GML
if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index)

{

sprite_index=sprite_add('klatka',100,true,false,false,false,16,16)

}

 

I nie działa :P

 

Create

GML
screen_save('klatka.gif')

Klawisz Space:

GML
if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index)

{

sprite_index=sprite_add('klatka.gif',100,true,false,false,false,16,16)

}

;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pressed Space:

screen_save('klatka.gif')

Pressed Enter:

if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index)
{
sprite_index=sprite_add('klatka.gif',100,true,false,false,false,16,16)
}

Draw:

if keyboard_check_released(vk_enter)
{
draw_sprite('klatka.gif',1,x,y)
}

???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...