wezyrnorbert Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Jak zrobić aby gm zapisywał stan ekranu (robil print screena czy coś takiego) a następnie oddawał go do obj 1 jako kolejną klatkę (image_single) ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 screen_save('klatka') new_sprite=sprite_add() // tutaj uzupelnij bo mi sie nie chce, ale nazwe pliku daj: 'klatka' PS. dodawac do istniejacego sprita nie mozna, musialbys zapisac gdzies calego sprita a potem zaladowac z nowym calosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 GML sprite_add(fname,imgnumb,precise,transaprent,smooth,preload,xorigin,yorigin) Mało z tego rozumiem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 pierwszy argument to nazwa pliku z ktorego ladujesz grafike, kolejne to odpowiedniki ustawien (ptaszkow itp.) sprita, takie jak gdy dodajesz go w programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Nie chcę być upierdliwy ale ptaszków mi nic nie mówi :P Wytłumaczysz mi to po koleji :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 sprite_add(fname, // nazwa pliku obrazka imgnumb, // ilosc klatek precise, // czy ma precyzyjnie okreslac kolizje; domyslnie true transaprent, // transparent smooth, // waskie krawedzie; domyslnie false preload, // przeladowanie obrazka xorigin,yorigin) // originy czyli punkt srodkowy sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Zrobiłem coś takiego i nie działa : screen_save('klatka') sprite_add('klatka',100,true,false,false,false,16,16) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 screen_save('klatka') if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index) sprite_index=sprite_add('klatka',100,true,false,false,false,16,16) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Wychodzi biały ekran po naciśnięciu spacji :P Zrobiłem tako: Create GML screen_save('klatka.gif') Klawisz Space: GML if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index) { sprite_index=sprite_add('klatka',100,true,false,false,false,16,16) } I nie działa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 A pokazujesz ten sprite?? draw_sprite się kłania :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 musisz podać rozszerzenie pliku w sprite_add czyli np. klatka.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Wychodzi biały ekran po naciśnięciu spacji :P Zrobiłem tako: Create GML screen_save('klatka.gif') Klawisz Space: GML if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index) { sprite_index=sprite_add('klatka',100,true,false,false,false,16,16) } I nie działa :P Create GML screen_save('klatka.gif') Klawisz Space: GML if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index) { sprite_index=sprite_add('klatka.gif',100,true,false,false,false,16,16) } ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Pressed Space: screen_save('klatka.gif') Pressed Enter: if(sprite_exists(sprite_index))sprite_delete(sprite_index) { sprite_index=sprite_add('klatka.gif',100,true,false,false,false,16,16) } Draw: if keyboard_check_released(vk_enter) { draw_sprite('klatka.gif',1,x,y) } ??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 'klatka.gif',100 WTF? Daj 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 NIEDZIAŁA chyba dam se siana :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 draw_sprite('klatka.gif',1,x,y) ???? Wstaw sprite_index. Fajnie że rysujesz string. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 sprite_create_from_screen ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się