Adnes666 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Połączyłem lufe z resztą czołgu. lufa.x=czolg.x; lufa.y=czolg.y; Wszystko działa tylko jest jeden denerwujący szczegół. Jak zaczynam ruch czołgiem to lufa przeskakuje o 1 pixel w tył. Jest jakiś sposób żeby tak nie było? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Daj to w End step Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Po co do każdej części robić osobne objekty? Nie lepiej wszystko w jednym i tylko rysować na odpowiedniej pozycji? Pamiętaj o oszczędzaniu FPS'ów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 daj do lufy [Draw]: GML draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,czolg.x,czolg.y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Trzy możliwości: 1. End Step zamiast Step 2. draw_sprite_ext() (jak wyżej...) 3. Po prostu daj jeden obiekt a nie dwa soobne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 1. End Step zamiast Step To nic nie zmieni. 2. draw_sprite_ext() (jak wyżej...) i... 3. Po prostu daj jeden obiekt a nie dwa soobne ...to chyba jedno i to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Po co ludzie piszecie coś, o czym już była mowa... A @UP: 2 i 3 to nie to samo, jeżeli będą dwa różne objekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 @Up: Ale mi chodzi o końcowy efekt. To jak napisać: 1. Nie idź do szkoły. 2. Zostań w domu/pójdź na wagary. Co wybierasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Końcowym efektem tego drugiego przy większej ilości czołgów będzie mniejsza ilość FPS ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Nie prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adnes666 Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Dzięki za pomoc. Temat można zamknąć. Nie mogło by być jedym spritem ponieważ lufa działa na zasadzie image_angle. Następnym razem to podkreśle ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi