Skocz do zawartości

Adnes666

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adnes666

  • Urodziny 17.12.1991

O mnie

Osiągnięcia Adnes666

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. A ja proponuje piekny dzial kursow GML-a. Jak juz skonczysz to pogadamy... <_<
  2. Nie chce sie czepiac ale zadania nie sa czescia interfejsu... :]
  3. @UP jak chcesz dowolny room. if score >= 25 { room_goto_next() } A to żeby następny.
  4. Adnes666

    Grafika broni do RPG

    No i powiedz mi po co ci gra z grafika z innej gry... Przecierz to nie ma sensu. Sproboj samemu cos narysowac. Najlepiej nie podobnego do tibii bo gorszego stereotypu juz przyjac nie mogles <_<
  5. Dzięki za pomoc. Temat można zamknąć. Nie mogło by być jedym spritem ponieważ lufa działa na zasadzie image_angle. Następnym razem to podkreśle ;)
  6. Połączyłem lufe z resztą czołgu. lufa.x=czolg.x; lufa.y=czolg.y; Wszystko działa tylko jest jeden denerwujący szczegół. Jak zaczynam ruch czołgiem to lufa przeskakuje o 1 pixel w tył. Jest jakiś sposób żeby tak nie było? :huh:
  7. Z początku fajna ale po chwili sie nudzi. Ale i tak jest OK.
  8. Dokładnie tak jak mówi Kaara zrób i sprawdź, a nie się pytasz o coś tak oczywistego i prostego do sprawdzenia. <_<
  9. Tak zrobie! Zamykam temat! :P
  10. W tych punktach jest opisane to ze w object step a ja chcem bez object. Sam skryp odnoszacy sie do np. object1
  11. Chcem zrobic chodzenie samym skryptem bez ustawiania niczego w object. Chodzi o to ze nie wiem jak zrobic zeby po sprawdzeniu czy przycisk jest wcsniety to object zmienia swoja pozycje. Tyle co wiem to tylko ze musze zrobic if keyboard_check(vk_up) then :P dalej juz sie gubie :)
  12. Wielkie dzieki wszystko dziala jak trza! :)
  13. Coz chcem zrobic strzelaninke od boku i bylo by fajnie gdyby bohater celowal i strzelal w kierunku kursora wiecie o co chodzi bedzie ja sledzil bronia. Chcialbym zeby wygladalo to jak z gry Deva-station z 2 konkursu. Czekam na odpowiedzi :) :) :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...