gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Siemka robie już 2 część mojej platformówki i chcę aby boty na mojej platformie i jak mnie zobaczy żeby za mną chodził . To chyba jest w FAQ ale nei wiem czy napewno to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 w jakim sensie zobaczył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Chodzi ci o dystans? Step bota GML if distance_to_object(obj_bohater) < odleglosc { move_towards_point(obj_bohater.x,obj_bohater.y,predkość) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 to nie jest dobre bo chodzi o platformówkę. Trzeba uwzględnić pozycję y bohatera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 był kiedyś przykład pola widzenia jak znajdę to ci powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 @Marek.S Ale jak ma wyglądać do góry to x też uwzględnić np przy skoku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 chodzi że przez platformę nie widzi a jak bot zobaczy czyli ja będę na tym samym poziome np : -bot -heros żeby schodził na dół i mnie atakował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Chodzi ci o dystans? Step bota GML if distance_to_object(obj_bohater) < odleglosc { move_towards_point(obj_bohater.x,obj_bohater.y,predkość) } Wyskakuje mi to : ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object przeciwnik: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: move_towards_point(obj_bohater.x,obj_bohater.y,predkość) at position 55: Unexpected symbol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 LOL, w predkosc wpisz prędkość. A i tak nie będzie dobrze działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 GML odleglosc = 100 if ( hero.y + sprite_get_bbox_bottom(hero.sprite_index) >= y + sprite_get_bbox_bottom(sprite_index) and hero.y - sprite_get_bbox_top(hero.sprite_index) <= y - sprite_get_bbox_top(sprite_index) - 15) { if (abs( x - hero.x ) >= odleglosc) { /* akcja gonienia ;) */ } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 to jak to zrobić teraz to wyskakuje : ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object przeciwnik: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: odleglosc == 100 at position 11: Assignment operator expected. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 już poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 a ta akcja gonienia to ? hehehe a teraz to : ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object przeciwnik: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 8: } at position 2: Symbol } expected. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Ty cos zwaliłeś, mój kod jest OK. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 JA może ty żle tak wapiałem : odleglosc = 100 if ( hero.y + sprite_get_bbox_bottom(hero.sprite_index) >= y + sprite_get_bbox_bottom(sprite_index) and hero.y - sprite_get_bbox_top(hero.sprite_index) <= y - sprite_get_bbox_top(sprite_index) - 15) { if (abs( x - hero.x ) >= odleglosc) { /* akcja gonienia smile2.gif */ } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Brakuje jednego } na końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 wes kod dobrze zapisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 weź ssij bo kod był i jest dobrze. GML odleglosc = 100 if ( hero.y + sprite_get_bbox_bottom(hero.sprite_index) <= y + sprite_get_bbox_bottom(sprite_index) and hero.y - sprite_get_bbox_top(hero.sprite_index) >= y - sprite_get_bbox_top(sprite_index) - 15) { if (abs( x - hero.x ) >= odleglosc) { if ( (x - hero.x) > 0 ) x -= 5 else if ( (x - hero.x) < 0 ) x += 5 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 dziła ale nic nie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 odleglosc = 100 if ( hero.y + sprite_get_bbox_bottom(hero.sprite_index) >= y + sprite_get_bbox_bottom(sprite_index) and hero.y - sprite_get_bbox_top(hero.sprite_index) <= y - sprite_get_bbox_top(sprite_index) - 15) { if (abs( x - hero.x ) >= odleglosc) { /* akcja gonienia smile2.gif */ } } przecież jest dobrze, a to chyba oczywiste ze: hero >tu wpisać nazwe jaką masz nadaną bohaterowi hero.sprite_index >tu nazwa sprite'a, nie obiektu! (chyba ze masz takie samoe nazwy) odlegosc > jakaś odległosć np. 22 (jest w pixelach) no i chyba będzie dobrze. PS no juz masz widzę;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Może coś źle ustawiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 wes kod dobrze zapisz dziła ale nic nie robi No bez jaj, nie będziemy Ci wszystkiego robić, sam też musisz trochę pomyśleć. Brakowało ci nawiasu klamrowego, a ty kazałeś napisać drugi raz kod z tym nawiasem o.O O królu mój, co mam Ci jeszcze nacisnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 pomyliłem znaki <>. teraz jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 widzisz wiedzizłem <_> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 widzisz wiedzizłem <_> nie rozumiem Cię :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 a to trzeba mu wpisać kod na chodzenie / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 jakie 'to'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muximan Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 jak niewiesz to zajrzyj do FAQ jesli chodzi o skakanie a jesli zwykle zajrzyj do kursów!! a przede wszystkim zrob udez w klauna jest wszystko ladnie opisane w kursie a ten kurs to se juz znajdz niebedzie nikt tu za ciebie calej gry robil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 a to trzeba mu wpisać kod na chodzenie / Tekst tygodnia... Chyba bez kodu na chodzenie nie pójdzie, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Mi oto chodzi żeby bot chodził i żeby od za mną chodził czaicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się