LolikZabijaka Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Siemka mam problem z obiektem wroga co chcę żeby krew która się z niego leje jeciała pod niego a nie nad nim :/ (wykorzystałem przykład Luxora) denerwuje mnie to oto screny z gry: przed pierwszym trafieniem : po kilku trafieniach (ludzik jest ale pod krwią i w tym tkwi problem krew powinna być pod nim a nie na odwrót :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 krew powinna mieć większy depth niż bohater. jak tworzysz krew: ob = instance_create(x,y,kreff) ob.depth = depth +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Jeslirysujesz krew na pozycji tego czegoś wiec , krew jest na wierzku dlatego rysuj tez to coś po kazdym ryswoowaniu krwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 ej to działa więc zamykam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi