Cekol Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Zrobiłem przykład świateł statycznych. Swiatła podlegają cieniowi od ścian a także zawierają "Specular map" Generacja takiego świtła trochę trwa, ale w efekcie końcowym wyświetla tylko obrazeik :P https://gmclan.org/up808_11_light.html Za użycie przykładu , Proszę do Credits :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Nom fajne ale mi się na razie nie przyda. A jak się przyda to będziesz w credits :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Nawet nawet, do lightmapek się nadaje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Fajne. Ponieważ fajny efekt i jak zwykle porządnie zrobione ;) 5/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 5/5 pewnie skorzystam jesli zdecyduje sie wprowadzic cos takiego w miniRPG ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Bardzo fajny przykład :) nic nie daję bo mam wątpliwości, że to ty go zrobiłeś, ekrany w 3d to plagiat, to czemu ten nie miałby być plagiatem? jeszcze 2 przykłady w tym samym czasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Stary Cekol, nowy MeintenEr ;> ? Plagiatuje nie komentuję ;P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Heh, a ja sie tam dopatrzylem mojego Shapebar Example - nie myslalem ze ktos go uzyje xD ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 IMO To tylko kilka komend, ale przyda się do LightMap'ek. 3/5 WTF? Plagiat :x Bez komentarza. Warna mu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Z wami zrobić przykład... Jedynym w tym przykładzie nie mojego, to przerobiony skrypt shapebar_draw() autorstwa RaistlinBlackRobe ... Reszta jest moja!! <foch> Udowodnijcie że plagiat :P dajcie inny przykład! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Jedynym w tym przykładzie nie mojego, to przerobiony skrypt shapebar_draw() autorstwa RaistlinBlackRobe Czy aby na pewno? https://gmclan.org/up1105_11_shapebar.html - z mojego upka :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Mhm... https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...amp;hl=shapebar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Z mojego Shapebara: shapebar_draw() GML // argument0 - value percent <0;1> // argument1 - x // argument2 - y // argument3 - range // argument4 - sprite index // argument5 - image index // argument6 - quality // argument7 - color // argument8 - alpha // argument9 - angle var tex,tx,ty,tax,tay,tr; tex=sprite_get_texture(argument4,argument5) tax=texture_get_width(tex)/sprite_get_width(argument4) tay=texture_get_height(tex)/sprite_get_height(argument4) texture_set_interpolation(true) texture_set_repeat(true) draw_primitive_begin_texture(pr_trianglestrip,tex) for(i=0;i<=argument6;i+=1) { if(i/argument6<=argument0) { tr=argument3 tx=lengthdir_x(tr,i*360/argument6+argument9) ty=lengthdir_y(tr,i*360/argument6+argument9) draw_vertex_texture_color(argument1,argument2,sprite_get_xoffset(argument4)*tax,sprite_get_yoffset(argument4)*tay,argument7,argument8) draw_vertex_texture_color(argument1+tx,argument2+ty,(sprite_get_xoffset(argument4)+tx)*tax,(sprite_get_yoffset(argument4)+ty)*tay,argument7,argument8) } } draw_primitive_end() Z twojego przykladu: shapebar_draw() GML // argument0 - value percent <0;1> // argument1 - x // argument2 - y // argument3 - range // argument4 - sprite index // argument5 - image index // argument6 - quality // argument7 - color // argument8 - alpha // argument9 - angle var tex,tx,ty,tax,tay,tr; tex=sprite_get_texture(argument4,argument5) tax=texture_get_width(tex)/sprite_get_width(argument4) tay=texture_get_height(tex)/sprite_get_height(argument4) texture_set_interpolation(true) texture_set_repeat(true) draw_primitive_begin_texture(pr_trianglestrip,tex) for(i=0;i<=argument6;i+=1) { if(i/argument6<=argument0) { tr=argument3 tx=lengthdir_x(tr-3,i*360/argument6+argument9) ty=lengthdir_y(tr-3,i*360/argument6+argument9) tx1=lengthdir_x(tr-2,i*360/argument6+argument9) ty1=lengthdir_y(tr-2,i*360/argument6+argument9) ax=lengthdir_x(2,i*360/argument6+argument9) ay=lengthdir_y(2,i*360/argument6+argument9) draw_vertex_texture_color(argument1,argument2,(sprite_get_xoffset(argument4)+ax)*tax,(sprite_get_yoffset(argument4)+ay)*tay,argument7,1) draw_vertex_texture_color(argument1+tx,argument2+ty,(sprite_get_xoffset(argument4)+tx1)*tax,(sprite_get_yoffset(argument4)+ty1)*tay,argument7,0) } } draw_primitive_end() I tu dobitnie widac ze moj skrypt.. :P EDIT: Sorki, jednak byly tam male zmiany, ale i ta widac ze przerobione ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Widziałem twój skrypt... DOBRA Zwracam honor, myślałem że to co masz w upie to tylko użycie tego co zrobił RaistlinBlackRobe. Nie prosił on o creditsy więc nie napisałem tu o nim xD Użyłem tego przykładu, co masz w upie, lecz nie perfidnie zkopiowany, tylko zmodernizowany xD GML var tex,tx,ty,tax,tay,tr; tex=sprite_get_texture(argument4,argument5) tax=texture_get_width(tex)/sprite_get_width(argument4) tay=texture_get_height(tex)/sprite_get_height(argument4) texture_set_interpolation(true) texture_set_repeat(true) draw_primitive_begin_texture(pr_trianglestrip,tex) for(i=0;i<=argument6;i+=1) { if(i/argument6<=argument0) { tr=argument3 tx=lengthdir_x(tr-3,i*360/argument6+argument9) ty=lengthdir_y(tr-3,i*360/argument6+argument9) tx1=lengthdir_x(tr-2,i*360/argument6+argument9) // TU ty1=lengthdir_y(tr-2,i*360/argument6+argument9) // TU ax=lengthdir_x(2,i*360/argument6+argument9) // TU ay=lengthdir_y(2,i*360/argument6+argument9) // I TU draw_vertex_texture_color(argument1,argument2,(sprite_get_xoffset(argument4)+ax)*tax // I w ogóle WsZĘdZiE!! xD (sprite_get_yoffset(argument4)+ay)*tay,argument7,1) draw_vertex_texture_color(argument1+tx,argument2+ty,(sprite_get_xoffset(argument4)+tx1)*tax,(sprite_get_yoffset(argument4)+ty1)*tay,argument7,0) } } draw_primitive_end() Ale sam przykład nie jest plagiatem XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Zwracam honor, myślałem że to co masz w upie to tylko użycie tego co zrobił RaistlinBlackRobe. Ja nie przerabiam czyjejs pracy - nigdy :P Ale sam przykład nie jest plagiatem XD Przyznac trzeba - plagiatem nie jest, tamten tez, tylko jak dajesz przyklad z przerobkami/udoskonaleniem, to na przyszlosc pisz ze nie zrobiles sam, bo potem masz na karku garstke ludzi z pochodniami i siekierami gotowych cie zabic za 'plagiat' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się