london Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 mam problem. nie wiem jak zrobic zeby po zabiciu jakiegos typka postać dostawała pkt doświadczenia i przy określonej liczbie pd dostawała kolejny poziom a razem z poziomem troche żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 może powiecie ze zacina mi się płyta... ale wystarczy zajrzeć do HELPa. możesz zrobić w zdarzeniu ON DESTROY przeciwnika taki kod: obj_player.exp+=10; oczywiscie w obj_player musisz najpierw w CREATE zdefiniowac: exp=0; level=1; potem w STEP obj_player: if exp>100 and level<2 then level=2; if exp>200 and level<3 then level=3; if exp>500 and level<4 then level=4; if exp>1000 and level<5 then level=5; ... if exp>1000000 and level<99 then level=99; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 wyskakuje jakiś błąd przy ładowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Gnysek, jeden podstawowy blad. Nie w stepie, ale w evencie, w ktorym bohater zdobywa expa, czyli przy zgonie potworka. Efekt ten sam, a bedzie szybciej dzialac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 możecie mi to troche dokładniej wytłumaczyć game makera mam tylko 5 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Przelij mi tą gre na bucior1@tlen.pl lub napisz na 1806221CI to zrobie.Bo wytłumaczyć nie umiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Wiesz co ja mam taki sposob - taki pięciominutowy - bez ulepszeń i skracania kodu. Dlatego prosze podejdzcie do tego łagodnie heheh mam 2 obiekty: -obiekt opcji -obiekt o nazwie ludzik W obiekt ludzik: Create: global.xp=0 global.level=1 global.live=100 Step: if global.xp>=100 { global.level=1 } if global.xp>=200 { global.level=2 } if global.xp>=300 { global.level=3 } if global.level=1 { global.live=100 } if global.level=2 { global.live=200 } if global.level=3 { global.live=300 } W Enter: // to jest dodawanie Xp global.xp+=10 W obiekcie opcji: Draw: draw_text(view_xview+100,view_yview+10,"Xp:"+string(global.xp)) draw_set_color(c_ltgray) i inne wartosci tak samo, Potem wraz z ze wzrostem xp wzrasta lewel i zycie. Wiem ze to jest sposob z epoki kamienia łupanego, ale najłatwiejzy dla mnie hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Może być też tak ten w Create: global.xp=100 global.level=1 global.life=100 Step: if global.xp>=100 { global.level=1{{global.xp>=100+100};{global.level>=1+1}and {global.life random(10)} } Ten sposób na 95% jest dobry(nie wiem czy na 100% jest dobry bo nie wiele umiem w GM :)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 w create exp=0 next_level=100 level=1 hp=100 w zabiciu kogostam exp=exp+50 if exp>next_level { level=level+1 nextlevel=next_level*2 hp=hp+100 } Nie wiem czy dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Ale taj nextlevel=next_level*2 comedy raczej nie powinno być - ponieważ jak bedzie 2 level to nastepny bedzie 3 tak mi sie przynajmniej zdaje. Dobra London sprawdzi wszystkie sposoby a draw wez od Kowala:) I napisz które działają a które nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 bucior chyba jednak przesle ci te gre bo mi coś sie nie udaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Dobra spoko pisz na tego meila bucior1@tlen.pl lub na gg 1860221 wole na gg bo mam jeszcze kilka pytań do Ciebie..Byle szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 mam jeszcze jeden problem. jak zrobić żeby pewne obiekty np. apteczka nie wykorzystana w pirwszej misji przechodzi do drugiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 W obiekcie zaznacz opcje "Persistent". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Ale jeżeli da się persistent, to będzie umieszczona, dokładnie w tym samym miejscu, a nie wiem, czy o to chodzi londonowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Dobra mam jego gre na kompie i postaram sie też to zrobić narazie niech sie nie martwi i pisze do mnie.Jutro juz powinno byc wszystko good bo dzisiaj nie miałem czasu zrobić tego algorytmu :(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 dobra. jak zrobisz to wyślij mi na castlewar@op.pl albo na gg 6935606. na gg jestem dość często dostępny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Spoko postaram sie to zrobić jeszcze dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się