Skocz do zawartości

Draw_text


PRT

Rekomendowane odpowiedzi

MAm problem .

 

Wpsiuje takik kod i mi nie wyswietla tekstu ;]

 

if (global.gol=1)
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=2)
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,256,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,256,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=3)
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,256,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,256,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,304,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,304,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=4)
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,256,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,256,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,304,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,304,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,352,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,352,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=5)
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,256,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,256,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,304,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,304,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,352,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,352,"NP Damian Schulz")
}
{
global.strzel=random(2)
}
if (global.strzel=1)
{
draw_text(112,400,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.strzel=2)
{
draw_text(112,400,"NP Damian Schulz")
}

 

 

 

global.gol jets rozna od 1 do 5 wiec napewno cos wypada ;]

global.strzel ma sie losowac ;]

i maja wyskakiwac podane nazwiska

 

a teraz ogolem :P

 

Mam object przy powstaniu nastawia sie alarm 0 n iles tam ;] ponziej pokazuje wynik ;] zmeinna.gol to gole dla jednej druzyny ;] pozneij znow nastawiam alram 1 na ile stam i tam jets ten kod ale zaden tekst sie nie wyswietla :]

 

trohe namieszalem ale mam nadzieje ze pomozecie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki ;]

 

Juz sie pokazuja tylko jest jedna sprawa ;/

 

Pokazuje sie nawet przy global.gol=3 4 strzelcow ;/

i nie to ze sa wylosowani tylko tak jakbu co chwile zmeina sie anzwisko 1 w nazwisko 2 i tak migaja ;/

 

---------------

 

Przyczyna migania jest to ze cod kilka razy losuje global.stzrel z posro 0-2 i jezlei w pierwszym losowaniu padla 1 i w nastepnym 2 to to 1 w pierwszy mzamienia sie na 2 itd.

 

ale jak to przerobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra umiescilbym ale jak :P

 

jak wyjme wszytkie losowania to przecierz jak przy liczbie strzolonych bramke wiecej niz 1 czyli minimum 2 wylosuje raz nazwisko numer 1 to reszta nazwiks czyli pozastale beda te sam e ;]

 

zrobilem tak

 

w evencie draw

 

if (global.gol=1 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=1 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=2 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=2 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=2 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,256,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=2 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,256,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=3 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=3 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}
if (global.gol=3 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,256,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=3 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,256,"NP Damian Schulz")
}
if (global.gol=3 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,304,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=3 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,304,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=4 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=4 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=4 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,256,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=4 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,256,"NP Damian Schulz")
}
if (global.gol=4 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,304,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=4 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,304,"NP Damian Schulz")
}
if (global.gol=4 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,352,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=4 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,352,"NP Damian Schulz")
}

if (global.gol=5 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,208,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=5 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,208,"NP Damian Schulz")
}
if (global.gol=5 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,256,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=5 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,256,"NP Damian Schulz")
}
if (global.gol=5 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,304,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=5 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,304,"NP Damian Schulz")
}
if (global.gol=5 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,352,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=5 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,352,"NP Damian Schulz")
}
if (global.gol=5 && global.strzel=1)
{
draw_text(112,400,"NP Frej Reiziger")
}
if (global.gol=5 && global.strzel=2)
{
draw_text(112,400,"NP Damian Schulz")
}

 

a w evencie alarm przed drawem

 

if (global.gol=1)
{
global.strzel=round(random(2))
}

if (global.gol=2)
{
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
}

if (global.gol=3)
{
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
}

if (global.gol=4)
{
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
}

if (global.gol=5)
{
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
global.strzel=round(random(2))
}

 

Jak znam zycie to pewnie zle cie zrozumialem albo zle cos zrobilem ;]

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra przyznaje jestem ciemny :D

 

Nie kapuje nic a nic ;] poczytam jeszcze moze cos uda m isie zdzialac ;]

ide na dwor pokopac pilka :D

 

---

 

To jak ich uzyc pomoze kto :P hm... co tu jest zle :P

 

global.strzel[0]="N1"

global.strzel[1]="N2"

 

if (global.gol=1)

{

global.strzel=[round(random(2))]

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

a niepowinno być:

 

if (global.gol=1)

{

global.strzel[round(random(2))]=wartosc;

}

 

przeciez global.strzel to tablica.

Pozatym nie widziałem jeszcze w żadnym jęzuku aby ktoś pisał wartosc=[5] ponieważ w żadnym języku programowania nie można operować na cyfrach za pomoca nawiasów kwadratowych.

Polecam lekturę helpa do gamemakera (może we wrzęśniu będzie już polska wersja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...