Lordis Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam ! A więc mam kilka pytań jak zrobić panel skilli czyli po naciśnięciu literki "S" otwiera sie lista skilli gracza poziom = 1 exp = 100 wymagany exp = 200 hp = 100/100 mp = 500/500 ------------------ atak = 5 defens = 10 armor = 5 magic = 15 vitality = 10 itp i gdy naciśniemy ponownie "S" lista znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Create: GML skille = false S Pressed: GML skille=!skille Draw: GML if (skille) { // Tutaj skrypt wyświetlania tej listy } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 GML //Create panel=false lvl=random(20) //Step if keyboard_check_pressed(ord('S')) { if panel=false { panel=true } else { panel=false } } //Draw if (panel=true) { draw_text(x,y,'Level : '+string(lvl)) //itd... } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 OK działa ale jak dołączyć do tego srpita (ramke na te skille) ? bo mi sie pojawiają na środku roomu i bieda z ramkom by były lebsze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_ang le,image_blend,image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 :boxed: ... co? nie zadługie a tak wogóle to co ja mam tam wpisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Mozesz np draw_background(tylek,view_xview[0],view_yview[0]) Jeśli napisałem jakieś błędy to przepraszam (Nie bawie sie w gma) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ... ej napiście mi jak to zrobic a nie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 mozesz np narysowac go w paincie, wybrac jako image_index obiektu i na nim wszystko napisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Aż tak trudno dopisać draw_sprite_ext(sprite_panelu,0,x,y,1,1,0,c_white,1) do mojego draw ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 dobra jakoś se poradziłem :] zrobiłem tak w obj_general (taki objekt gdzie jest wszystko :) ) CREATE: tab_skill = false;[code] STEP: if keyboard_check_pressed(ord('S')) { if tab_skill=false { tab_skill=true } else { tab_skill=false } } if (tab_skill =true) { instance_create(x+430,y+180,obj_tab_skill) } i w obj_tab_skill DRAW: { draw_set_font(main_font) draw_set_color(c_silver) draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y); draw_text(405,118,'Poziom bohatera: ' + string(global.player_level)); draw_text(405,132,'EXP: ' + string(global.player_exp)); draw_text(405,146,'Wymagany EXP: ' + string(global.player_nextlevel)); draw_text(405,172,'Atak: ' + string(global.player_atack)); draw_text(405,186,'Defens: ' + string(global.player_defens)); draw_text(405,200,'Armor: ' + string(global.player_armor)); draw_text(405,214,'Magia: ' + string(global.player_magic)); draw_text(405,228,'Witalność: ' + string(global.player_vitality)); draw_text(405,242,'HP: ' + string(global.player_hp)+'/'+string(global.player_maxhp)); draw_text(405,258,'MP: ' + string(global.player_mp)+'/'+string(global.player_maxmp)); } GDY NACIŚNIEMY "S": taki kubełek :D destroy instance czy jakos tak :) i chodzi jak nacisne s to się pojawia a jak nacisne drugi raz to znika :) ale wiecie zawsze muci być jakiś problem no i jest :( jak sie włąnczają te skille to sie gierka ścina (bohater i npcki wolno hcodza :( ) i co mam zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 a nie jest przypadkiem tak ze masz to w obiekcie general i to wlanie ten obiekt zostaje usuniety? 0o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 znaczy to jest tak że obj_general jest kod który tworzy objekt po naciśnięciu "S" a w tym objeknie jest kod który go usuwa i gitara jest ;p ale jak ten objekt sie tworzy to mi sie zaczina czemu????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ale wiecie zawsze muci być jakiś problem no i jest :( jak sie włąnczają te skille to sie gierka ścina (bohater i npcki wolno hcodza :( ) i co mam zrobic? GML if (tab_skill =true) { instance_create(x+430,y+180,obj_tab_skill) } Tu chyba pies pogrzebany. Po co ci ten objekt i dlaczego ciągle się robi w stepie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 zacznijmy od tego, że to są statystyki a nie skille, skill to umiejętność. Np "szybki atak" lub "kula ognia" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 statystyki.gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 jak zawsze Marek.S jesteś bez błędny o to mi chodziła :D dzięki wielke za to teraz bede mógł sie wziąść za EQ :) ej ale jest jeden problem :( chciałem to sobie w mojej gierce zrobic ale gdy otwieram object0 to tam są Unknown Action :( :( :( co mam zrobić ? jakieś biblioteki ściągnąć??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 jaki to przykład? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 no ten twój ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 który? :P ten statystyki? fakt, sory. Ja u siebie w gmie mam pousuwane większość zakładek z klockami dodatkowo mam domyślną własną zakładkę z klockiem - kod. Czasami zapominam, ze przykład jest dla kogoś innego i zamiast w execute piece code piszę w swoim klocku "kodzik" :P statystyki.gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 ... lol ale to jak byś mógł mi napisać narmalnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 przecież masz! może opróżnij ciasteczka... statystyki.gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 NOO :D gitara jest :) DZIĘKI !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się