Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam wszystkich. Jestem początkujący jeśli chodzi o Game maker'a. Więc zwracam się do was z prośbą o skrypt walki. Chodzi mi o to, że gdy dystans między bohaterem a potworkiem jest mniejszy równy 1, to po określonym czasie, graczowi i potworkowi odbiera hp. Najlepiej żeby skrypt był pod wersję 6.0 :P. Z góry wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 GML if distance_to_object(potworek) =<10 { zmienna zycie -=10 zmienna zycie potwora -=10 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Niestety ale skrypt nie działa. Poza tym ta czynność odbędzie się tylko raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 A zmienne ustawiłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Tak ustawiłem zmienne, jako globalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Ustaw w step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Dalej nie działa. Może robie coś źle..... ale no raczej skrypt jest syfny no : / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...