Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam wszystkich. Jestem początkujący jeśli chodzi o Game maker'a. Więc zwracam się do was z prośbą o skrypt walki. Chodzi mi o to, że gdy dystans między bohaterem a potworkiem jest mniejszy równy 1, to po określonym czasie, graczowi i potworkowi odbiera hp. Najlepiej żeby skrypt był pod wersję 6.0 :P. Z góry wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 GML if distance_to_object(potworek) =<10 { zmienna zycie -=10 zmienna zycie potwora -=10 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Niestety ale skrypt nie działa. Poza tym ta czynność odbędzie się tylko raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 A zmienne ustawiłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Tak ustawiłem zmienne, jako globalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Ustaw w step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Dalej nie działa. Może robie coś źle..... ale no raczej skrypt jest syfny no : / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 w create gracza: zycie=100 potworek=nazwa przeciwnika w step: if distance_to_object(potworek) =<10 { zycie-=10 potworek.zycie-=10 } w create potwora: zycie=100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 w nazwie zmiennych nie może być spacji! GML potwor.hp -= 10 //odjemuje potworowi hp -= 10 // odejmuje sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Dalej nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Musi działać. A jak to zrobiłeś? Gdzie dałeś kod? Daj swój projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Ten kod działa tak że jak jesteś super blisko przeciwnika to przeciwnikowi i tobie odbiera 10 % życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Jaki ci błąd wyskakuje? Założę się że bezmyślnie skopiowałeś kod i nie dostosowałeś go do swojego projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 https://gmclan.org/up3934_11_Gra_z_ruchami_skrypty__gb1.html Link do projektu nie ma tu nic wrzucone. Żadnego skryptu odnośnie walki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Sorry za double posta ale widze, że nikt nic nie pisze. Ponieważ zależy mi na tym a do tej pory sobie z tym nie poradziłem więc proszę ponownie o pomoc. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ustawiles ten kod w kolizji. daj w create w dragonie GML alarm[0] = 60 i ustaw event w dragonie alarm 0 i skopiuj to co masz w kolizji do tego alarmu, i dopisz na dole to samo co w create zeby alarm sie powtarzal. No i daj distance_to_object zeby sie nie zabijali na odleglosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakanojel Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Mimo wszystko dalej nie działa. Nie wiem jak to zrobić więc może ktoś to zrobi u siebie i wyśle mi link do zrobionego pliku. Bardzo was proszę o pomoc ! :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się