Exigo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Małe pytanie... Jeśli obiekt będzie się poruszał, zatrzymaj animacje... tylko jest problem... "animation end" jest w event'ach, a czy istnieje jakiś kod?....hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 if ( image_index = image_number-image_speed ) bodajże... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 GML if(speed>0) //jeśli speed jest większy niż 0 to: { image_speed=0 //szybkość animacji jest równa 0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davka Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Małe pytanie... Jeśli obiekt będzie się poruszał, zatrzymaj animacje... tylko jest problem... "animation end" jest w event'ach, a czy istnieje jakiś kod?....hmm? Zrob se SPRITE bez animacji i na niego zmieniaj bedzie prosciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 davka_14 a wiesz że to też zajmuje pamięć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Wszystko jest ok... dzięki wszystkim. Temat CLOSED. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 GML if(speed>0) //jeśli speed jest większy niż 0 to: { image_speed=0 //szybkość animacji jest równa 0] image_index=0 // ustawia pierwszą klatkę } Poprawiłem tuzina :) Żeby nie zatrzymywało się w złej klatce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jesli prędkość animacji sprita będzie wartością całkowitą to możesz spokojie sprawdzać po prostu: GML if(image_index = image_number-1) Jeśli dobrze pamiętam :P Bo klatka jest liczona poczynając od 0 - a wszystkie klatki są liczone normalnie... chyba.... a nie chce mis ie sprawdzać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Może by tak użyć funkcji floor :rolleyes: ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się