Skocz do zawartości

Kierowanie


Adiasso

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie masz zarejestrowanego to pozostaje ci gorszy alternatywny sposób:

 

Najpierw musisz stworzyć sprita obróconego w prawo potem wybierz z menu animation>rotation sequence>counter_clockwise w number of frames wpisz 360 albo 36 (wtedy masz mniejszą jakość ale większą wydajność) i wycentruj sprita klikając przycisk center

 

zamiast:

GML
image_angle=direction

wpisz:

GML
image_single=direction
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...