Adiasso Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jaki jest kod na kierownie samochodem? Np. jeśli wciśniesz lewy + góra samochód pojedzie w lewo.. . Bardzo bym prosił o kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 https://gmclan.org/up1105_11_drift.html no lol wystarczy poszukać ja to znalazłem nie używając opcji "szukaj" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 ja to znalazłem nie używając opcji "szukaj" Ale ty wiedziałeś o tym przykładzie a on nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Prosty kod: step: GML image_angle=direction przycisk lewy GML direction+=4 przycisk prawy: GML direction-=4 przycisk w góre: GML if (speed<6) speed+=0.5 puszczeie strzałku w góre: GML speed=0 strzałka w dół: GML speed=-3 puszczenie strzałki w dół: GML speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Ale ty wiedziałeś o tym przykładzie a on nie Tu cię poprawie, nie wiedziałem o nim po prostu zajrzałem do działu z przykładami i jak byk było widać pare takich przykładów a on nawet pewnie się nie pofatygował żeby tam zaglądnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Co do tych dwóch przykładów dla założyciela tematu, musisz mieć zarejestrowaną wersję żeby je w pełni wykorzystać :] GML image_angle=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jeśli nie masz zarejestrowanego to pozostaje ci gorszy alternatywny sposób: Najpierw musisz stworzyć sprita obróconego w prawo potem wybierz z menu animation>rotation sequence>counter_clockwise w number of frames wpisz 360 albo 36 (wtedy masz mniejszą jakość ale większą wydajność) i wycentruj sprita klikając przycisk center zamiast: GML image_angle=direction wpisz: GML image_single=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiasso Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Dzieki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się