Kaara Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Witam mam pytanie jak można zrobić znikający tekst? Chodzi o to ze gdy tekst sie pojawia jest on bardzo przezroczysty i staje sie coraz wyraźniejszy aż wreszcie nie jest przezroczysty wogóle i to samo ze znikaniem. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takeshi Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Możesz ze spritów zrobić ;P. (Inaczej nie umiem :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 nigdy tego nie robilem ale przed rysowaniem tekstu uzyj GML draw_set_alpha(0.1) nie wiem czy sie uda ale sprobuj :) EDIT: oj, pomylilo mie sie :P juz jest dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 raczej draw_set_alpha(0.1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 zdecydowanie draw_set_alpha(); no dobra dam całość: crate GML alpha=0; step GML if alpha<1 then alpha+=0.05; draw GML draw_set_alpha(alpha); draw_text(x,y,'jakis tekst'); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Dzieki wielkie ;] w drugą strone juz dam sobie rade :PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Nie wątpię. Btw. gdyby np. miały być dwa teksty, a ten jeden rozjaśniał by się później, to można np. ustawić, że alpha zwiększa się nie do 1 a do 2, i jedno draw_set_alpha ustalamy jako alpha-1; Czyli zakładamy że alpha < 0 = 0, alpha >1 = 1. Zatem alpha = 10 to nadal 1, a alpha = -14 to nadal 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi