my salsa Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 zrobilem w obiekcie takie cos if(current_minute > 29){ move_towards_point(975,260,1); } no i ladnie, obiekt zaczyna sie poruszac jezeli wlacze program w momencie kiedy minuta bedzie wieksza niz 29, ale jezeli wlacze program przykladowo o godzinie xx:20 i poczekam sobie 10 minut to niema zadnego efektu domyslilem sie ze program nie sprawdza caly czas current_minute, a jedynie przy wlaczaniu gry, wiec jak zrobic zeby sprawdzal to co minute ? czytalem w helpie o alarmach, o timeline ale nic mi to nie mowi :| pomocy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 A gdzie to dałeś(pwnie w create)? Sprubój do Step'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Lipca 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Daj w step if current_minute >= 30 { move_towards_point(975,260,1); } else { speed=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się