Skocz do zawartości

powtarzanie akcji


Rekomendowane odpowiedzi

zrobilem w obiekcie takie cos

if(current_minute > 29){
move_towards_point(975,260,1);
}

no i ladnie, obiekt zaczyna sie poruszac jezeli wlacze program w momencie kiedy minuta bedzie wieksza niz 29, ale jezeli wlacze program przykladowo o godzinie xx:20

i poczekam sobie 10 minut to niema zadnego efektu

 

domyslilem sie ze program nie sprawdza caly czas current_minute, a jedynie przy wlaczaniu gry, wiec jak zrobic zeby sprawdzal to co minute ?

czytalem w helpie o alarmach, o timeline ale nic mi to nie mowi :|

pomocy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...