LolikZabijaka Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Siema chciałbym się dowiedzieć za pomocą jakiego skryptu/kodu mogę zrobić np. naboi w magazynku 6 a w zapasie 18?? aha i jak zrobić żebym po sześciu wystrzałach musiał przeładować rewolwer??? aha i jak zrobić aby amunicja się kończyła a żeby dodać ją po podniesieniu paczuszki z amunicją ?? aha i jeszcze event draw jak zrobić żeby wyświetlało mi ilość naboi w magazynku i w zapasie. Ma to wyglądać mniej-więcej tak: amunicja 6/24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 CREATE naboje_w_magazynku=6 naboje_w_zapasie = 18 W stepie przy strzale: if naboje_w_magazynku >= 0 { //akcja strzału } else { //zablokuj strzał jakąs zmienna } if (naboje_w_magazynku = 0 and naboje_w_zapasie <=0) then //tu jakas animacja przeaładowania naboje_w_zapasie -= 6 naboje_w_magazynku = 6 //tu daj zmienna na true zebys mogl znowu strzelac } //zeby sie konczyla if (naboje_w_magazynku = 0 and naboje_w_zapasie = 0) then strzal = false //podnoszenie paczuszki KOlizja z paczuszką lub co tam masz naboje_w_zapasie+= jakas tam liczba // rysowanie Draw_text(x,y,naboje_w_magazynku) draw_text(x+5,y,'/') draw_text(x+10,y,naboje_w_zapasie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Robisz zmienną magazyn i zmienną zapas, magazyn ustawiasz na 6 a zapas na 18, odejmujesz przy strzale z magazyna, a jeśli będzie już 0 to robisz akcję przeładowania. Przy kolizji z paczuszką dodajesz do zmiennych. Poza tym temat był poruszany wiele razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Przy kolizji z paczuszką dodajesz do zmiennych. Poza tym temat był poruszany wiele razy. Nie, o zapasie nigdy nie było. :) Nie gadaj bzdur. Czyżbyś pisał tak z przyzwyczajenia? Jak to nigdy nie było? :o Yoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Nie było nigdy o magazynkach? :P Zresztą starczy trochę pomyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 moje 2 przykłady: aerial_wars.gm6 spacja - strzał R - przeładowanie auto_ladwanie_strzelanie.gm6 tu masz auto przeładowanie. PS. sorka, że nie opisałem ale chyba się połapiesz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Człowieku, tyle razy były podawane do tego przykłady, że po kilku sekundach szukania byś znalazł odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi