Skocz do zawartości

Zablokowane Kończonce się naboje i możliwość przeładowania.


Rekomendowane odpowiedzi

Siema chciałbym się dowiedzieć za pomocą jakiego skryptu/kodu mogę zrobić np. naboi w magazynku 6 a w zapasie 18?? aha i jak zrobić żebym po sześciu wystrzałach musiał przeładować rewolwer???

aha i jak zrobić aby amunicja się kończyła a żeby dodać ją po podniesieniu paczuszki z amunicją ?? aha i jeszcze event draw jak zrobić żeby wyświetlało mi ilość naboi w magazynku i w zapasie. Ma to wyglądać mniej-więcej tak:

 

amunicja 6/24

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CREATE

naboje_w_magazynku=6

naboje_w_zapasie = 18

 

 

W stepie przy strzale:

if naboje_w_magazynku >= 0

{

//akcja strzału

}

else

{

//zablokuj strzał jakąs zmienna

}

 

if (naboje_w_magazynku = 0 and naboje_w_zapasie <=0) then

//tu jakas animacja przeaładowania

naboje_w_zapasie -= 6

naboje_w_magazynku = 6

//tu daj zmienna na true zebys mogl znowu strzelac

}

 

//zeby sie konczyla

 

if (naboje_w_magazynku = 0 and naboje_w_zapasie = 0) then strzal = false

 

 

//podnoszenie paczuszki

KOlizja z paczuszką lub co tam masz

naboje_w_zapasie+= jakas tam liczba

 

// rysowanie

 

Draw_text(x,y,naboje_w_magazynku)

draw_text(x+5,y,'/')

draw_text(x+10,y,naboje_w_zapasie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz zmienną magazyn i zmienną zapas, magazyn ustawiasz na 6 a zapas na 18, odejmujesz przy strzale z magazyna, a jeśli będzie już 0 to robisz akcję przeładowania. Przy kolizji z paczuszką dodajesz do zmiennych. Poza tym temat był poruszany wiele razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...