Crackkk-GM Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam! Jak mówiłem LogiX już tuż tuż, dlatego pozwoliłem sobie poprawić grafikę i pokazać wam jak wydajny jest LogiX! Jest to versja 0.8.0.1 z DLL'kiem. Na Celeronie 2.40 GHz FPS 30/30 przy dużej ilości listków, dużej ilości poruszających się drzew(animacje) i przy lekkim wietrzyku :] W wersji 0.8.0.1 będzie: LogiX Cheat-Shield i LogiX EkoSystem. Czas na screena (narazie jeden...) PS! Możecie dodawać własne pomysły co dodać do EkoSystemu i Cheat-Shielda, lub samego LogiX'a :) Obecnie cały LogiX (EkoSys,Cheat-Shield,DLL, sam LogiX) zajmuję ok 1,5 MB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Znowu jakieś tam ekosystemy ? phi... 30 FPS to trochę mało, pokaż ile maksymalnie wyciągnie FPS-ów. Daj jakieś demo bo screen nie za wiele mi mówi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 To wyglądać to sobie może, jakies demo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Brzydkie to, nie ma cienia i powinno ciągnąć na 60 fps-ach. No i skąd biorą się listki? Z atmosfery? No i poza tym po przeczytaniu posta mam wrażenie, że ma marną (właściwie żadną) optymalizację. Ale rób dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 świetne! rób dalej ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 @up: n/c <_< Nic w tym ciekawego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ... Co można wywnioskować po paru słowach i jednym screenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Na fps max na celeronie 2.4 wychodzi 55-60/60 <_< Dam demo jak skończę :) będę robić dalej xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Wielkie mi rzeczy. Też coś takiego umiem zrobić i to na samym GMie beż żadnych DLLi, po co w ogóle DLL? Będziesz robił jakieś skomplikowane wyliczenia matematyczne czy jak? Nie mówcie mi, że w GMie nie można zrobić wydajnej gry 2D, trzeba tylko umieć pisać. A po screenie to my dużo widzimy. A w ogóle to o co kaman z tym CheatShield'em? To do gry online czy jak? :U Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 @UP: Dzięki tej DLL'ce nawet na starym kompie może być 20/30 <_< A cheat-shield może być do gier online ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Do zrobienia takiego "LogiX EcoSystem" wystarczą same alarmy :P (Wiem ,bo niedawno zrobiłem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Dzięki tej DLL'ce nawet na starym kompie może być 20/30 dry.gif Powiedz mi co daje ten DLL, do czego służy. Btw 20/30 to mało. Mój ekosystem z ChL na starym kompie z Celeronem 2GH, na którym BackDown chodził na 5 FPSów, wyciągał max FPS ( 40 ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 DLL'ka przyśpiesza całą grę :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 DLL'ka przyśpiesza całą grę :boxed: Ale w sensie ? Za wszystkie obliczenia odpowiada czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 W pewnym sensie tak... W DLLce jest troche OpenGL'a i to też jest już +... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 DLL'ka przyśpiesza całą grę boxed.gif Nadal nie widzę sensu jej użycia do takich pierdół. E: jak mówiłem - ChL wyciąga bez żadnych problemów 60 FPS. I to póki co bez deaktywacji obiektów (!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Nie no musze cos powiedziec: wg mnie to dllek nie jest tutaj potrzebny bo do nieskomplikowanego statycznego z lekka domieszka dynamizmu eko systemu to wystarczy (ba, nawet wydajniej) uzyc samego gma. Poza tym jeszcze jedno mnie zmusilo napisac ten post, mianowicie: W DLLce jest troche OpenGL'a i to też jest już + O ile mi wiadomo (a jestem tego w 100% pewien) to ten dll nie korzysta z opengl, bo po pierwsze: ja uzywam opengl i wiem do czego moglby zostac uzyty (np. jakies efekty, motion blur, bloom, falujacy ekran itp.), a do takich rzeczy, a nawet tych prostszych potrzebne jest sporo kodu aby wogole cos wykrzesac, a efektow jak nie bylo widac tak nadal ich nie ma. Tak wiec masz ode mnie minus za zatajanie informacji (nieomieszkam powiedziec: oklamywanie) w celu przyciagania potencjalnych uzytkownikow. PS. Te drzewa wydaja mi sie znajome, jak z resourcesow copoconaco ;P No ale skoro juz tworzysz tego dllka to spraw by byl on przydatny i na prawde wykonywal jakies odciazajace gma obliczenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Gówno prawda z tym DLL. Do takich prostych rzeczy nawej wydajniejszy będzei sam GM. Pozatym: W DLLce jest troche OpenGL'a i to też jest już +...Nie wiem czy Wam też, ale mnie jakoś patrząc na tą wypowiedź pod kątem psychologicznymwydaje si.e, że autor postu oszukuje (nie zagłębiając się w sens wypowiedzi). Słowa "troche", podobnie jak i trzy krpki na końcu świadczą jak dla mnie o przekłamywaniu. Zaglądając do sesu wypowiedzi dochodzę do wniosku, że okłamujesz użytkwników, aby ich zachęcić do użycia twojego LogiXCode. Swoją drogą: Dodaj do DLL'a, żew momencie inicjacji (czy jak to się zwei) wywala na ekran infoprmację "Ten program powstał w oparciu o LogiXCode".:P Popraw bledy w pisowni bo za 20 minut bedzie warn! PS. Jakos czytajac twoj post sadze, iz napisales to co ja. Nie baw sie w psychologa - to pozostaw mi :] EDIT: Tak jak mowilem: 20 minut minelo, a w poscie nadal syf - warn. PsichiX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Z deczka syfiasty ten twój LogiX. Po 1 nie wiadomo na jakiej zasadzie działa ten CheatShield i przed czym chroni. Po 2- jak dobry EcoEngine 30/30 to mało,ustaw limit do 100 albo więcej i wtedy pokaż. Podsumowując cały temat: Jakbym miał robić super-wypas grę to bym poczekał na XenoN'a, autorstwa PsichiX'a ,bo po porównaniu jego produkcji do twoich produkcji dochodzę do prostego wniosku że on (PsichiX) ma o wiele większe doświadczenie w GM od ciebie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 dlatego pozwoliłem sobie poprawić grafikę i pokazać wam jak wydajny jest LogiX! nawet na moim kurzacym sie truposzku klika listkow na ekranie nie spowoduje spadku fps. a latajace listki to zadna symulacja przyrody i ruchomej roslinnosci, jak zrobisz falujaca delikatnie w podmuchach wiatru trawe, drzewa ktorych galezie sie poruszaja a liscie powiewaja na wietrze to zobaczymy ile bedzie fps... chyba zrobie sobie maly ekosystemik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 @UP: Panie! Takie rzeczy to tylko w XenoN'ie! ;P A tak serio, to dzieki tej trawce od Ciebie, moge w XenoN'ie w koncu dac pieknie falujaca trawe :D PS. A teraz robi sie dynamiczna wode (cos zupelnie innego niz reszta pokazala na gmclanie) No to koniec autoreklamy xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 DirectX, OpenGL... czego jeszcze będziecie wymagać od komputerów graczy? :P DLL'ka przyśpiesza całą grę :boxed:Bullshit! Wszystko zależy tylko od poziomu Twoich umiejętności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Znowu jakieś tam ekosystemy ? phi... 30 FPS to trochę mało, pokaż ile maksymalnie wyciągnie FPS-ów. Daj jakieś demo bo screen nie za wiele mi mówi. Popieram, ekosystemy to badziewie :P I procka obciążają <_< Od dziś postanowiłem kasować wszystkie "@down'y". Beczo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Popieram, ekosystemy to badziewie tongue2.gif I procka obciążają dry.gif Bardziej głupszej wypowiedzi jeszcze nie słyszałem. Ekosystemy to badziewie. Czyli mam rozumieć że mamy z nich zrezygnować w grach? ...bo są, głupie, badziewne? Badziewne jest to że chcemy urealnić przyrodę w grze? :) I procka obciążają dry.gif Że tak sobie zacytuje Tymona "bullshit" :P Jak się dobrze napisze to nie obciążają. Btw jak by tak się zastanowić to wszystko obciąża procka. Lepiej nie róbmy w ogóle gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 A ja powiem tylko jedno. To drzewo jest za duże i zapomnij, że słaba karta ( np. w laptopie ) wyrenderuje je w płynnych 60 klatkach... Wierz mi lub nie. Lepiej zrób drzewo kilku-członowe niż jeden potężny sprite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 @UP Zgadzam sie Nastałą moda na ekosystemy :P Imo nie zawze potrzeba jakieś super nie wiadomo jakie obliczenia, wyliczenia, sily, wiatry, pierdy i inne, choćby w takim souljah zrobiłem zwykłe proste gibanie niezależne od żadnych sił, i trawe zrobioną najbeszczelniejszym z możliwych sposobów (8klatkowa animacja i image_speed(0.5+random(1))w animation end) - i starcza :P Rozumiem jak wstawiacie te skomplikowane banie w jakiś dużych projektach i w ogóle - ale mam wrażenie że żadna gra ostatnio nie może obyc sie bez swojego Eco (no albo bez kulki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Propa: tak sie sklada ze taki system z silami pomaga upiekszyc gre, co prawda w malych produkcjach nie oplaca sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Zgadzam sie ze pomaga upiękrzyc gre.. ale ja wole odwalić taką gre w której nikt nie zauważy nawet ze tych sił nie ma :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Mnie śmieszy tylko jedna rzecz. Wymyśliłem sobie nazwę GearEcoEngine, a już można znaleźć klony nazw i pomysłu :D Niedługo stane się sławny :lol2: Ciekawe co będzie jak lada dzień ( może jutro ) wyjdzie GearLiquidEngine :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Heheh to samo z całą almorą. Nie kojarze za wielu rpgów na gmclanie które nie mają widoku z lotu ptaka, ogólnie w wielkiej większości widać czym sie wszyscy wzrorowali :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się