Skocz do zawartości

Full screen na kodzie


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Chciałem ostatnio zrobić w menu gry wybór pomiędzy wyśrodkowanym, nierozciągniętym wyświetlaniem grafiki (z czarnymi pozostałościami) a rozciągniętą na cały ekran grafą. W tych ustawieniach da się to zrobić, ale za cholerę nie mogę tego w kodzie znaleźć. A chyba się da, bo kiedyś już takie cuda robiłem. :/

 

jaktozrobic.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
window_set_fullscreen(full) Sets whether the window is shown in full screen mode.

window_set_region_scale(scale,adaptwindow) If the window is larger than the actual room normally the room is displayed in a region centered in the window. It is though possible to indicate that it must be scaled to fill the whole or part of the window. A value of 1 is no scaling. If you use a value of 0 the region will be scaled to fill the whole window. If you set it to a negative value it will be scaled to the maximal size inside the window while maintaining the aspect ratio (this is often what you want). adaptwindow indicates whether the window size must be adapted if the scaled room does not fit in. Adapting the window is only effective when the scale factor is positive.

Mam nadzieję, że to zadziała, w moim farmerze jeszcze tego nie wprowadzałem, więc do konca nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa jak nigdy dotąd. Ja omijałem te funkcje z "window" w nazwie, bo byłem zrażony właśnie tym łindołem. :) Myślałem, że to nie działa przy fullscreenie. No, ale jest OK. Dzięki za pomoc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...